Original topic:

Amiral gemileri hiç hoşuma gitmiyor

(Topic created on: 02-09-2022 08:47 PM)
963 Views
yorgunsavasci
Active Level 7
Options
Galaxy S

İster katılın ister katılmayın parasından değil param olsa bile düşük segment alırım 

 
1-Aşırı saçma abartılmış özellikler 
2-bu telefonda yapabildiğimiz şeyleri düşük modellerde yapılıyor
3-sadece hız konusunda gelecek olacaksak amiral gemisi 1sn de açar düşük model 2 3 sn yani 1 2 sn için gerek yok boş 
14 Comments
NapaanBeaaa
Active Level 9
Galaxy S
Haklısın
Galaxy S
kardeşim paran olsa gider s22 alırsın yalan söylemeye gerek yok, Zaten amiral gemilerinin ozelligi abartılmış özelliği olması diğer markalara ben daha iyiyim mesajı.
NapaanBeaaa
Active Level 9
Galaxy S
Belkide almaz beğenmiyomuş sonuçta Param var yok dememiş ki niye rencide ediyorsun yalancı diye
Galaxy S
Ben zaten paran olsa dedim kardeşim sen milyoner olsan a32 mi kullanırsın?
0 Likes
yorgunsavasci
Active Level 7
Galaxy S
S22 niye alim ben hadi en kötü son model diye s20 alabilirim ama inanki gerek yok aynı hepsi
0 Likes
Galaxy S
Peki.
0 Likes
Mertcan39
Expert Level 3
Galaxy S
Bugüne kadar asla alt seviye cihaz kullanmadım. Kullanmam 4 sene önceki amiral gemisi kullanırım daha iyi.
MuzoS23
Expert Level 3
Galaxy S
O zaman amiral gemisinin bi mantığı kalmaz
VadimKM
Expert Level 5
Galaxy S
1-Abartılmış özellikler olmasa o zaman alt segment cihazlar da olmazdı ki şahsi görüşüm abartılmış özellik yok.
2-Evet düşük modeller de yapabiliyor ancak kısıtlı ve durum hiç de hoş değil.
3-Hız olarak bakacaksak uzun vadede amiral gemisi çok daha dayanıklı olur.