- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-07-2021 11:40 PM in
Galaxy MSolved! Go to Solution.
5 Solutions
Accepted Solutions
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 12:14 AM in
Galaxy Mමෙන්න මේක on කරලද බලන්න. මේක on කරලනන් fingerprint sensor එක පහලට swipe කරද්දි notification bar එක පහලට එනවා. උඩට කරද්දි උඩට යනවා.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 05:04 AM (Last edited 05-08-2021 05:05 AM ) in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:01 AM (Last edited 05-08-2021 07:01 AM ) in
Galaxy Mඉස්සරම මට වෙන device එකක ඔහොම වෙලා battery එක ගලවලා ආයෙ දාලා start කළාම හරි ගියා.
Phone settingsවල නම් notification panel behaviour එක හදන්න තැන් දෙකයි තියෙන්නේ. එක්කො motions and gestures settings එක්කො home screen settings.
මුලින්ම screen protector එකක් තියෙනවා නම් ඒක අයින් කරලා බලන්න. Protector එක නිසා වෙන දෙයක් වෙන්නත් පුලුවන්.
Safe mode එකෙත් ඕක වෙනවා නම් phone එකේ අවුලක් වෙන්න ඕනේ. වෙන්නෙ නැත්නම් third party app එකක් තමයි වැඩේ කරන්නේ.
එහෙම වුනොත් apps settings සහ general management settings reset කරලා බලන්න හරි යනවද කියලා.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:03 AM in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:03 AM in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 12:14 AM in
Galaxy Mමෙන්න මේක on කරලද බලන්න. මේක on කරලනන් fingerprint sensor එක පහලට swipe කරද්දි notification bar එක පහලට එනවා. උඩට කරද්දි උඩට යනවා.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 02:01 AM in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 05:04 AM (Last edited 05-08-2021 05:05 AM ) in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 06:59 AM in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:03 AM in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:03 AM in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:01 AM (Last edited 05-08-2021 07:01 AM ) in
Galaxy Mඉස්සරම මට වෙන device එකක ඔහොම වෙලා battery එක ගලවලා ආයෙ දාලා start කළාම හරි ගියා.
Phone settingsවල නම් notification panel behaviour එක හදන්න තැන් දෙකයි තියෙන්නේ. එක්කො motions and gestures settings එක්කො home screen settings.
මුලින්ම screen protector එකක් තියෙනවා නම් ඒක අයින් කරලා බලන්න. Protector එක නිසා වෙන දෙයක් වෙන්නත් පුලුවන්.
Safe mode එකෙත් ඕක වෙනවා නම් phone එකේ අවුලක් වෙන්න ඕනේ. වෙන්නෙ නැත්නම් third party app එකක් තමයි වැඩේ කරන්නේ.
එහෙම වුනොත් apps settings සහ general management settings reset කරලා බලන්න හරි යනවද කියලා.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:11 AM in
Galaxy M- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2021 07:40 AM (Last edited 05-08-2021 07:41 AM ) in
Galaxy Mහේතුවක් කියන්න අමාරුයි.
ඕක ටිකක් ඉස්සර ඉඳලම තියෙන issue එකක්. එක එක අයට එක එක විදිහට හරි යනවා.
උඹේ එකත් මන් හිතන්නෙ නෑ hardwareවල අවුලක් කියලා. බොහෝ දුරට third party app එකක් වෙන්න ඕනේ.
ඒ app එක uninstall කරලත් වැඩේ වෙනවා නම් app එකේ files හරියට අයින් නොවුනා වෙන්න පුලුවන්. මන් apps uninsall කරන්නෙ නිතරම ES File Explorer (Pro) එකෙන්. ඒකේ ඔය ඉතුරු වුන අනන් මනන් සේරම අයින් කරන්න option එක දෙනවා.
Androidවල අමුතු අමුතු සීන් කොහොමත් වෙනවා. කොහෙන් ගියත් software නේ. Bugs නැති software නෑ.
මේ දවස්වල M සීරීස් එකේ සැහෙන දේවල් වෙනවා UI 3.0 update එකෙන් පස්සේ.
සමහරවිට ඊලඟ update එකෙන් ඕක හරි යන්නත් ඉඩ තියෙනවා.
ඒකත් try කරල හරි ගියෙ නැත්නම් reset පාරක් දාල බලන්න.