Resolved! Solved

Original topic:

One UI Error Screen

(Topic created on: 09-22-2024 06:48 PM)
618 Views
OverTheHorizon
Expert Level 5
Options
Galaxy A

Merhaba,

 
Benim telefonum daha 1 hafta 4 günlük ve telefona wipe cache partition yapmak üzere Android Recovery Mode'a girmiştim fakat karşıma 1 saniyeliğine One UI Error Screen çıktı ondan sonra girdi, ne olmuş olabilir ki? 
Tablette hiç bu Error Screen'e yakalanmadım kaç kez yazılım yükledim 1 kere yazılımını bozup tekrar yazılım yüklenmiştim.
 
Hiç bir şey yapmadım yazılımıyla alakalı oynamadım hiç sadece güncelleme vardı onu yaptım.
Yardımınıza ihtiyacım var.
Görsel bu (temsili)
 
image
 
Cihazım SM-A245F. 
68 Comments
Galaxy A
2 kere wipe cache atmıştım ama yanlış yapmışım sanırsam...
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Biraz öyle oldu
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Katılıyorum
Solution
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Dikkat edersen güncelleme yaptıktan sonra cihaz ilk açılırken uygulamalar optimize ediliyor diye bir ekran çıkar karşına sence O neden çıkar İşte bu tarz sorunların oluşmaması için yani senin harici bir müdahale de bulunmana gerek yok işletim sistemi zaten gerekli olan adımları kendisi yapıyor otomatik olarak
Galaxy A
Bir şey daha soracağım o zaman tablette de bu Error screenin çıkması gerekmez miydi? Neden sadece bu telefonda çıktı tablete defalarca wipe cache attım yani
Solution
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Tabletler ile telefonların çalışma mantığı farklıl verda tabletlere SIM kart takabiliyor musun hayır onlar da kullanılan işletim sistemi daha farklı olabilir orada çıkmadı diye burada da çıkmayacak diye bir kural yok sonuçta
Galaxy A
Teşekkür ederim
Solution
Anonymous
Not applicable
Galaxy A
Rica ederim biraz sert bir üslupta söyledim kusura bakma ama senin zarar görmemen için söylüyorum Çünkü böyle bir şey yapmana zaten gerek yok En azından sürekli olarak yapmana gerek yok İyi bir yöntem olsa zaten Ben sana bunu sürekli yap Evet cihazın rahatlar derim Ama demiyorum ve dikkat edersen diğer arkadaşlar da demiyor
Solution
Galaxy A
Aynen tablet ve tel farklı sistem Bir de sürüm ve OS farkı var
Solution
Galaxy A
Tolga haklı Mesela 10 defa güncelleme yaparsın, sonra 1 defa wcp yaparsın Öyle daha iyi, hem de iyice birikmiş olur Her güncellemede yapmak zarar verebilir

Şimdi 1sn.liğine gözüktü gitti diyorsun İlk işlem olduğundan olmuş olabilir, yada yetkisiz işlem olduğundan rutin uyarı vermiş olabilir (bizim modlar gibi 😄) Sonuçta İşlemi tamamladın açıldı mı telefon?