Original topic:

BIKTIM ..

(Topic created on: 06-29-2021 10:44 PM)
790 Views
mrt42
Active Level 4
Options
Galaxy Note

Iphone 11 den samsung note 10 lite geçtim özellik bakımından ekran bakımından harika ama ısınması telefonun beni çileden çıkardı kasma yok Allah var donma da yok ama kameranın olduğu yer on kameranın olduğu yer aşırı ısınıyor oyun oynamıyorum sadece sosyal medya hata raporu gönderiyorum cvb gelmiyor ayarları sıfırladım yok yine düzelmiyor aldığım da Android güncellenmiştim Google uygulamaları güncelledim telefon ısınmadı oh dedim sevindim Android 11 e güncelledim ısınmaya başladı durumu çözebilen başına gelen varsa lütfen yardımcı olabilir mii hayal kırıklığı:((((((

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
Yeşilırmak
Moderator
Moderator
Options
Galaxy Note

Merhaba mrt42,

 

Öncelikle böyle bir sorunla karşılaştığınız için üzgünüm. Hata raporu gönderdiyseniz ekibimiz, en kısa zamanda raporunuzu inceleyerek size dönüş yapacaktır. Bu sebeple, hata raporuna alacağınız yanıtı beklemenizi rica ederiz.

 

Teşekkürler.

MOD

View solution in context

0 Likes
10 Comments
Galaxy Note
Neden ios dan Android a geçtin
mrt42
Active Level 4
Galaxy Note
Hocam pil sağlığı yüzünden note 10 lite geçtim samsung note serisi harika dediler pişman olmazsın dediler hoşuma da gitti gelgelelim ısınması beni pişman etti
Galaxy Note
Ben valla inşallah olursa geçicem elmaya
ben006
Expert Level 5
Galaxy Note
Hatali modele gecmisiniz not 20 gecmis olsaydiniz iyi di veya not 10 plus
mrt42
Active Level 4
Galaxy Note
Yarın itibari ile bende gecicem hocam tat alamadım takıntı oldu bende isinma problemi eski telefonumun sifirini alacam artık
Galaxy Note
Tercih senin
0 Likes
cagataygvn
Active Level 4
Galaxy Note
Abi neden iphone 11 den geçtin. Biri lite diğeri iphone. Bence yanlış karar olmuş
Ümitb
Active Level 5
Galaxy Note
Bitek note 10 lite de değil.Sadece samsung değil bir çok telefon üreticisinde işlemciyi üst tarafa konumlandırıyorlar.bu sebeple o taraf çok ısınıyor.
0 Likes
BYHİCKİMSE
Active Level 8
Galaxy Note
Çok büyük hata yapmışsın......
0 Likes