cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Oneui 6 (A72) Kesin Bilgi ✔️

(Topic created on: 02-21-2024 09:30 PM)
338 Views
CGRZBN
Active Level 7
Options
Galaxy A
Oneui 6 gelmeyecek. Bizim mahalleden bi dayı dedi. Köyde bi dayı vardı o da aynısını dedi. Güncel miyiz.com'a inanacağınıza dayılara inanın. En azından dedikleri çıkıyor..
23 Comments
Galaxy A
Yok abi gelecek ama Mart ortasında
CGRZBN
Active Level 7
Galaxy A
O saatten sonra gelmese de olur. 15'in betası çıkmış olacak bize daha 14 gelecek.
Galaxy A
Yani ona kalsa tab s8 ultra yani samsung un amiral gemisi tabletlerinden biri ona bile daha yeni geldi o yüzden biraz sabır
CGRZBN
Active Level 7
Galaxy A
Tabletler zaten bi tık geç alır. Amiral gemisi telefon anında alırken amiral gemisi tablet çok sonra alıyor. Telefonu tabletle değil yine telefonla kıyaslamak lazım. 15'in betası çıkacak biz daha 14 bekliyoruz telefonumuza
emrhrmn
Active Level 3
Galaxy A
Ben galaxy tab s7 fe kullanıyorum ona 14 geldi elimdeki a52 ye gelmedi çok garip
0 Likes
CGRZBN
Active Level 7
Galaxy A
Gelmeyecek gibi ya
emrhrmn
Active Level 3
Galaxy A
Bana da öyle geliyor ben 10 15 gün kadar ios ile takıldım iphone 12 mini a52 evde durdu ne olur ne olmaz diye 12 minş kurtarmadı beni hedefim güvenlik güncellemesine kadar devam fakat 14 ü iptal ederse iosa dönüş yaparım.
0 Likes
CGRZBN
Active Level 7
Galaxy A
Ben de ios düşünüyorum. Normalde 13 düşünüyorum ama şartları zorlayabilirsem 15 süper olur. Bakıcam
emrhrmn
Active Level 3
Galaxy A
Hayırlısı bakalım cihazdan memnunum aslında sonuna kadar gitmeyi düşünüyor ama güncelleme gelecek diyipte insanları bekletmeleri hoş değil 4 yıl güncelleme denildi nerede ise 15 çıktı çıkacak ama daha 14 yok verilmeyeceksede verilmesin yani