Original topic:

Samsung a52 s 5g

(Topic created on: 02-21-2022 09:38 PM)
655 Views
MahmoudAbdelgawad
Active Level 3
Options
جالاكسى A
السلام عليكم
بعد اذنك أنا اشتريت موبايل سامسونج a52 s و عملت ليه تحديث فا الشاشة بتاعته أثناء الاتصال بتعمل وميض غريب كده علي شكل خطوط بيجي و يختفي بسرعة زي ما في الفيديو و الصورة
فا أنا مش عارف دي مشكلة تحديث ولا مشكله في الموبايل

image
السلام عليكم
بعد اذنك أنا اشتريت موبايل سامسونج a52 s و عملت ليه تحديث فا الشاشة بتاعته أثناء الاتصال بتعمل وميض غريب كده علي شكل خطوط بيجي و يختفي بسرعة زي ما في الفيديو و الصورة
فا أنا مش عارف دي مشكلة تحديث ولا مشكله في الموبايل

0 Likes
20 Comments
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
مشكلة عامة في هذا الموديل وإن شاء الله هتتحل بتحديث قريب
جالاكسى A
يارب جزاكم الله خيرا
هل حدثت معك نفس المشكلة؟
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
لا حضرتك مش معايا الهاتف بس من خلال متابعتي كذا واحد قدم نفس المشكلة عن موديل الجهاز الي معاك A52s
جالاكسى A
مين قالك الكلام؟ هي كانت عندك واتحلت ولا مصدرك ايه ؟
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
طيب وانتا إيه الي مزعلك مش عاجبك الكلام و لا كأنك قرأته
0 Likes
جالاكسى A
متوهش الراجل وتقوله ان المشكلة هتتحل علشان يلحق ياخد أكشن ويقدم شكوي علشان المشكلة متحلتش عند حد اصلا
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
وأنا هستفاد ايه لما اتوه الراجل كل الي حصل إن الشكوى ديه متكرره من كذا مستخدم من بعد التحديث وتقدر تعمل بحث على موديل الجهاز هو مش كلام عمال على بطال
0 Likes
جالاكسى A
يا أستاذ محمود المشكلة دي عيب صناعة في الموديلات اللي نازله مصر خصيصا أغلبها مضروب، في أجهزة كتير نازلة من غير نفس المشكلة .. والشركة عايزة تلبس المستهلك في الموبايل، وانا وانت والزمن قدامنا لو المشكله دي اتحلت
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
جايز يكون كلامك صحيح يحترم بردو لكن المشكلة دي حصلت معايا شخصيا على جهاز a30 بعد التحديث لاندرويد ١٠ كان بتظهر على أوقات مختلفة شاشة مغلوشة وتختفي بسرعة عند فتح الجهاز او تشغيل always on display و الحمد لله إتحلت بالتحديثات الي بتوصل للجهاز و مع ذلك حضرتك لفت نظره انه ممكن تكون مشكلة في الجهاز بردو هو حر ممكن يقدم شكوي فى حماية المستهلك عشان يضمن حقه...