Original topic:

A51

(Topic created on: 12-29-2022 07:32 PM)
68 Views
Мустава
Active Level 4
Options
جالاكسى A
السلام عليكم 
انا حدثت التلفون النهارده للاندرويد ١٣ وجهه ٥ وفي بعض التطبيقات مش بتشتغل زي التروكولر وفي تهنيك في بعض التطبيقات هل حد يعرف اي السبب من فضلكم
9 Comments
mms911
Active Level 7
جالاكسى A
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
عموما بعد عمليات التحديث الجذرية الافضل ان تقوم بعمل إعادة تهيئة للهاتف او فورمات للحصول على تجربة خالية من المشاكل قدر الامكان خصوصا اذا كان هاتفك ممتلأ بمئات التطبيقات. على أي حال جرب الضغط مطولا على أيقونة التطبيق الذي به مشكلتك المذكورة واضغط على زر علامة !
ستفتح لك صفحة معلومات التطبيق ثم اسحب لأعلى إلى أن تصل بند مكان التخزين واضغط على مسح التخزين المؤقت ثم مسح البيانات.

وإن شاء الله خير.SmartSelect_٢٠٢٢١٢٢٩_١٩٢١٥١_Settings_1000007034_1672334511.jpg
0 Likes
جالاكسى A
عملت كل ده ومفيش حاجه نفعت
0 Likes
جالاكسى A
المشكله اني خايف اعمل فورمات الحجات الي عندي تتمسح لان النسخ الاحتياطي عندي مش واثق فيها او بمعني اصح مش عارف اذا كنت عامل نسخه او لا
0 Likes
mms911
Active Level 7
جالاكسى A
طبعا هتتسمح لو عملت فورمات. لعلمك انا مش بحبذ الفورمات إلا اذا استنفذت كل الحلول. اتاكد برضو ان التطبيقات عندك على احدث اصدار من Google Play كمحاولة أخرى.
saraM95
Active Level 5
جالاكسى A
انا فونى هنج ومنفعش معه غير فورمات
في ابليكشنز فيها ميزة البيكاب
زى الواتس
دى تعملها
وتحمل جوجل driveوتنسخ ماتقدر عليه
وارقام الفون تنسخها ع الخط وتشيل الخط من الفون لما تعمل فورمات ياريت لو معاك ميمورى خارجيه تحط عليها كل حاجه
جالاكسى A
انا بتكلم ع الفديوهات والصور حجمهم كبير خالص ومش عارف معمول ليهم نسخه ولا لاء كل شويه ادخل ادوس نسخ احتياطي ويفضل يحمل وبرضو مش عارف عمل النسخه ولا لاء
0 Likes
saraM95
Active Level 5
جالاكسى A
مفيش موبايل قديم تستخدم smart switch

او ميمورى خارجى او فلاشه
او كمبيوتر
او تعمل ميل جوجل جديد
وتعمل بيكاب من الاول لكل حاجه وحملهم ورا بعض مش ف وقت واحد

بس ال cloud
في جوجل اخرها ١٥ جيجا

دا ال اعرفه
0 Likes
جالاكسى A
طب ليه اعمل اميل جديد مانا معايا اميل جوجل شغال ولا هيتمسح برضو
0 Likes
samsungmena
Expert Level 4
جالاكسى A

الطيااار

مساء الخير يا فندم مع حضرتك امنيه من سامسونج مصر

بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد

بخصوص استفسار حضرتك برجاء عمل اعاده ضبط مصنع للجهاز

الضبط - الادارة العامة - ارجاع - اعادة تعيين بيانات المصنع - اعادة تعيين الجهاز - مسح الكل

قبل البدء في هذه الخطوة, يرجى نسخ بيانات الهاتف.ويمكن تحزينها من خلال الرابط التالي الخاص ببرنامج Samsung smart switch

http://www.samsung.com/eg/support/smartswitch/

ولو عند حضرتك أى استفسار أخر

موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes