Original topic:

Note 9 - Android 10 Update

(Topic created on: 01-12-2020 11:21 PM)
60 Views
Abdelrahman712
Active Level 3
Options
جالاكسى نوت

image
التحديث بتاع نوت ٩ نزل في المانيا يوم ١ يناير و في الهند يوم ٣ و الامارات يوم ٧ و كمان يوصل اسرائيل و أفغانستان و احنا لسه مش قادر افسرها غير ان سامسونج معندهاش ذرة احترام لينا... بالمناسبة احب اعرفكم معلومة عرفتها قريب.. سامسونج بتدي ضمان سنتين على الموبايلات برا ... انما مصر كفاية علينا سنة.. بصراحة منتهى قلة الزوق في التعامل مع السوق المصري.
*الصورة من موقع sammobile
18 Comments
qazs13
Beginner Level 3
جالاكسى نوت
اتفق معاك تماما
0 Likes
LegalConsultant
Beginner Level 2
جالاكسى نوت
عندي مشكلة احيانا في النوت ٩ اكون مشغل اليوتيوب واوقف الفيديو ولما اشغله مرة اخرى يشتغل في السماعه الداخلية فقط كانه اتصال مش في الاسبيكر ولا يتحل الا لما اعمل ريستارت للجهاز
0 Likes
جالاكسى نوت
دا بيحصل معايا بس نادر جدا جدا جدا لو معايا مكالمة ع النت و خلصت.. بس يمكن محصلتش غير مرتين على مدار سنة
0 Likes
جالاكسى نوت
اعمل فورس ستوب وكلير كاش لاي برنامج سوشيال فيه مكالمات وباذن الله حتروح خالص
0 Likes
wfouly
Active Level 1
جالاكسى نوت
حاجه مستفذه فعلا
0 Likes
جالاكسى نوت
متهيألي السبب لان برا بينزل بمعالج سناب دراجون وفي الشرق الاوسط بينزل بمعالج اكسينوس
ودي برضو حاجة من ضمن الحضرتك بتقوله
جالاكسى نوت
الموضوع ملوش علاقة باصدار السناب دراجون عشان اصلا الاصدار دا لسه السوفت وير بتاعة دلوقتي لسه في مرحلة البيتا و اصدار اكسنوس بتاعنا بينزله التحديثات الاول و تحديث الاكسنوس بتاعنا جاهز من اخر يوم في ٢٠١٩
0 Likes
جالاكسى نوت
و يا تري الGradual Rollout دا بناءً على ابه
و على اساس ان ابل مش بتنزل الابديت للكل مرة واحدة .. سامسونج مش قادرة تعمل زيها
0 Likes
جالاكسى نوت
انا مقولتش ابدا ان الموضوع شخصي ... انا بس شايف انه اهمال و فرنسا بالمناسبة نزلها التحديث...
حاجه كمان سامسونج مجمل مبيعاتها اكبر من ابل بكتير لكن مفيش موبايل واحد اعلى من الايفون في اجمالي المبيعات..
و اضايقت اكتر من موضوع الضمان السنة الواحدة
و اعتقد انك تتفقي معايا ان امكانيات سامسونج تمكنها بسهولة جدا انها تكون احسن من كدا
0 Likes