Original topic:

تحديثات موبيلات سامسونج

(Topic created on: 04-15-2020 01:17 PM)
50 Views
yousefhamdy
Active Level 7
Options
اخرى
للناس ال قعده تشتم في سامسونج أنها متأخرا جدا في التحديثات و بتأجل و قاعد يقول إن مش عارف ايه ... شركه شركه شاومي محترمه و بتنزل تحديثات اندرويد ١٠ ولا شركه اوبو نفس الحكايه ولا شركه ريلمي .......الكلام دا كله اونطه ياريت اي حد يتكلم يقول الكلمتين دول يكون عارف يقول ايه بالأصح (بلاش عبد ) مثلا دخل جروب الشركه إل عاوز يتكلم عنها و يعرف الدنيا عامله ازاي 
انا مش بمدح في سامسونج أو في باقي الشركات إنما الشركات كلها ازفت من بعض و كله محصل بعضه 
بس انا شايف أن شركه سامسونج احسنهم حتي لما قررت انها تأجل التحديث ل بعض الموبيلات هي قالت إنما الباقي الله اعلم  هيتأجل لحد امتي ، غير كدا يعتبر سامسونج من ضمن الشركات إل هي طبعا جوجل و نوكيا إل هما بينزلوا كل شهر تحديث أمني 

image

6 Comments
3mroo
Active Level 6
اخرى
عايز بس حضرتك تعرف ان كل شركه ليها مميزات وليها عيوب
تأخير التحديث عموما مش غلط وده الي باين عندي علي الموبايل لما نزل تحديثه امبارح a7 2018 الحمد مفيش فيه اي مشكله من الي الناس بتقولها هنا بالعكس الجهاز اتحسن
شركه شاومي بتنزل احسن بروسيسور snapdragon والجهاز بينزل بسعر رخيص
لما سوني كانت بتنزل اجهزتها القديمه كانت بتنزل بنفس البروسيسور ده بس سعرها عالي جدا عشان كده مشتغلش فمصر كويس
yousefhamdy
Active Level 7
اخرى
بس ماتنساش أنها بتعمل احسن هرد وير في احسن فئه شعريه و بعد كدا بتوبظها ب سوفت وير خربان انا بنساش أن واجهه شاومي كانت احسن واجهه اندرويد لما كانت الواجهه اندرويد ٨ لما اتحدثت الواجهه ل اندرويد ٩ في حاجات كتير خربانه شاومي شبه إل بتعمل طبق مهلبيه و تحت من فوقها تراب
0 Likes
yousefhamdy
Active Level 7
اخرى
و انت عاوز بإيمانه شركه سامسونج مظلومه في نقاط البنش مارك و بذات في حكايه معالجات إكسنوس انا موبيلي A50 و الارقام البنش مارك بتاعه قليله بس أداء جميل جدا لدرجه انه كان عندي في فورتنيت كان بيجبلي ٤٥ فريم بس دلوقتي للاسف بعد ما انا نزلت اندرويد ١٠ بقي بيقي فريمات أقل من ٣٠
0 Likes
3mroo
Active Level 6
اخرى
شاومي شركه اولا صينيه ثانيا همها الاول والاخير الربح زي اي شركه تانيه وكل الشركات بتعمل ثغرات فالجهاز عشان تجبرك تشتري الموديل الجديد
yousefhamdy
Active Level 7
اخرى
صح
0 Likes
Sara-nader
Moderator
Moderator
Options
اخرى

مساء الخير ياأستاذ يوسف مع حضرتك ساره من سامسونج مصر

بنشكرك جدا على مشاركتك معانا وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد