Original topic:

A30

(Topic created on: 02-04-2020 05:33 PM)
252 Views
爪ㄖ7卂爪乇ᗪ
Active Level 6
Options
إرشادات المجتمع
والله يا سامسونج احنا بنفهم اكتر من العملاء بتوعك وعندنا معلومات وكيفية حل اي مشكلة 
فياريت محدش من  عملاء سامسونج يرد عليا ويقترح اعادة ضبط المصنع لاي مشكلة غيرو شوية انت وا حافظين مش فاهمين
😏
10 Comments
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
بوووووم قصف جبهة
القرشى
Expert Level 1
إرشادات المجتمع
حضرتك مشترك فى المنتدى بهاتف شركة أخرى تحت مسمى A30 . أعتقد إن حضرتك أحد هؤلاء العملاء لذلك تفوقت على نفسك فى الفهم . أى مشكلة طارئة فى الجهاز وتم استنفاذ جميع وسائل الحل لايجدى معها إلا إعادة ضبط الجهاز لوضع المصنع ودى حقيقة مش فهلوة .
إرشادات المجتمع
ياجماعة والله فاهم اللي تقصدوه بس انا بتكلم ع ضعف الشبكة اللي هم عارفين ان ده مش هيتحل باعادة ضبط المصنع، انا عايز منهم اجابة صريحة بدل اللف والدوران يقولوا ان ده عيب تصنيع
إرشادات المجتمع
رائيك ويحترم بس انا لا تبع شركة تانية ولا تالتة كل الحكاية واحد محروق دمه ان فلوسه اترمت في الارض!!
0 Likes
القرشى
Expert Level 1
إرشادات المجتمع
الترددالآمن لإستقبال الشبكة ليه مواصفات معينة للحفاظ على صحة مستخدم الجهاز والشركة تلتزم بهذه المعايير . وشركات المحمول للأسف لاتلتزم بجودة البث لشبكاتها فى معظم المناطق وهذه هى المشكلة .
إرشادات المجتمع
ماهي هي هي نفس الشركة وليها اجهزة ممتازة في استقبال الشبكة
0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
إعادة ضبط المصنع حل لمعظم مشاكل الجهاز..
إرشادات المجتمع
ضبط المصنع للناس اللي مش عارفة تفاصيل الجهاز او خبرتها اقل في التعامل مع جهازها، لكن مع مرور الوقت بتحس ان الجهاز محتاج ضبط مصنع بالفعل لكن مش في كل مشكلة ضبط مصنع
محمدادهم
Beginner Level 2
إرشادات المجتمع
والله عندك حق