Güncelleyen var mı, ben güncellemedim benim telefon şarjı zaten cok hızlı bitiyor hem de cok ısınıyor. 3 4 gün oldu güncelleme geleli ama bi **bleep** gören var mı ona göre güncellerim daha beter olmasın da
Benim S24 FE ile kavgalıyız başka serilerde veya düz modelde daha iyi giden cihaz var mı, Pixel almak isterim ama maalesef satışı yok ayrıca xiaomi de kullanmak istemiyorum
millet kötü diyor ben güncellemeyi düşündüm sonra vazgeçtim telefonu sıfırladım çok farketti 4 5 saate pil biterken geçen 6- 6.50 saat almaya başladım böyle devam ederse güncellemeyeceğim. baktın işler kötüye gidiyor öyle güncelle