لو بقى فى أشراف على البرنامج ده من حد من سامسونج البرنامح ده هيتنقل نقله نوعية.عشان رفاهية ان اى حد ينزل اى حاجة دية خلت فى شوية ناس معندهمش حياة حرفيا ضمرو البرنامج بشوية منشورات ملهاش لزمه خلت اللى عندو مشكلة متتحلش واللى بيدور على حاجة مش هيلاقيها...
بخصوص التحديثالناس برضو مستنيه التحديث وعماله تسألوارجع تانى واقولكم متستناش حاجة من التحديث دهمفيش حاجة مميزة هتنزل فيةمتستناش حاجة من شركة مأخره تحديث بقالها ٦ شهور ونازل لسة فية مشاكلمتستناش ان مشكلة عندك تتحل صدقنى نادرا اوى لما مشكلة تتحل بل...
من الواضح ان البرنامج ده معلوش رقابة نهائى وان سامسونج مش بتستجيب للبلغات اللى الناس بتعملهاوان أرقام المشاهدات اللى على المنشورات دية فيها حاجة غلط حقيقى البرنامج بقى سئ جدا وغير مناسب ل اى حد