بعد اذنكم انا عندي مشكلة في قارئ البصمة مش بيقرأ بصمة ايدي خالص بعد ما وقع مني في ماية و وديته لحد يصلحه لان الشاشة كانت اتحرقت بس مغيرتش الشاشة فا لو حد يعرف هل ممكن اغير المستشعر الي في الشاشة كا قطعة لوحدها و لا مضطر اغير الشاشة كاملة ياريت لو حد ...