دانتو شركة بنت متناكة ياولاد دين الكلب يلعن دين امكو شركة منيوكة زي صحابها يعني اي ياولاد المتناكة ياكفرة التليفون اجيبو 3300 جنية ويقعد سنة ونص ويعمل ريستارت دانا هطلع دين امكو يامتناكين يلعن دين ام البطن الجبتكو بنت متناكة عايز اي واحد ابن شرموطة م...
يجماعة اليعرف حل يقولي ان الجهاز بيعمل restart لوحدة حوالي مرتين او ٣ في اليوم مش عارف اي السبب وانا قافل خاصية auto restart والجهاز عملتلو ضبط مصنع من اسبوعينوبردو بيعمل رستارت اليعرف حل يقولي ونبي علشان زهقت