السلام عليكم ورحمه الله وبركاتهجماعه جوده التصوير بعد التحديث بتاع الone ui بقت وحشه جدا مش عارف ليه و عملت كل حاجه ف التطبيق بتاع الكاميرا وبردك عل هي مشكله تحديث و ممكن تتعدل بعد كده ولا لا علشان الجوده قبل التحديث كانت احسن بكتير
يجدعان موبايلي a36 بعد تحديث ال one. UI الكاميرا الجوده بتاعتها بقت وحشه فيها نعومه لو مثلا عملت زوم هي ممانتش كده و احيانا تطلع واضحه واحيانا كتير لا تطلع ناعمه كده وفيها تشويش حتي حدثت التحديث الامني وبردك مفيش حل و عملت اعاده ضبط لطبيق الكاميرا وب...
يبن الزانيه انا شتمك بكل ده انت عامل كوبي ل شتمتي انا لسمك يابن العاهره امك بنت متناكه انها اتناكت من كلب عرص و جبتك عيل متناكسلملي ع اللبوه امك اللي بتتناك من اي حد