Original topic:

البرنامج مش بتع ابو حد مع احترامي لكل اب بس ناس قليلة ذوق بجد

(Topic created on: a week ago)
176 Views
YRH134
Active Level 6
Options
معرض جالاكسى

image

5 Comments
ElGhitany
Active Level 7
معرض جالاكسى
لا مع احترامي فى ناس تستاهل اكتر من كدة مهو ميبقاش مكان علشان مناقشه كل ما هو خاص ب Samsung
مناقشه مواضيع ليها علاقة ب التك وواحد يروح يشيرلى صورة شخصية و لا صورة زرع و لا صورة بحر وشجر و الكلام دة وتقوليلى مع بتاع حد دة Community
حضرتك ولازم يتحافظ علية بالعكس انا لما الاقى حاجه شازة عن الجروب انا افهم إلى قدامى ان دة غلط ومش مكانه هنا يمكن مش بنفس الطريقة الحادة ولاكن بو تحتم الامر يبقى خلاص أدى الله وادى حكمته
0 Likes
kiroseiz
Expert Level 2
معرض جالاكسى
ومع احترامي لحضرتك تقدر تقدم شكوي .. لكن فرض سيطرة والكلام داة يبقي تخبط راسك في الحيط محدش واصي علي البرنامج
0 Likes
ElGhitany
Active Level 7
معرض جالاكسى
الشكوى لغير الله مذله يا فندم ، حضرتك حتهزر ، شكوى لمين بالظبط ، بص هو مش المفروض منك تفهم الكلام دة ، لاكن لما ربنا يكرمك وتفهم حتعرف معنى كلامى
0 Likes
kiroseiz
Expert Level 2
معرض جالاكسى
علي فكرة انا اكبر منك ومش لاقي رد يناسب غير شكرا لزوقك اللي انت مفتقدة
0 Likes
ElGhitany
Active Level 7
معرض جالاكسى
انا لحد قبل اللحظه إلى بكتب فيها دى مكنتش فاهم حضرتك بتادفع ليه لاكن لما شوفت صفحه حضرتك فهمت انك واحد منهم ، على العموم كويس انها جت معاك علشان تفهم ان دة غلط ، ثانيا انا مش عارف حضرتك بتتكلم ازاى عن الزوق وانت بتقولى اخبط راسك فى الحيط ، عايز تقولى كدة واقولك اسف يا اونكل دا حتى ميبقاش منطقى الزوق بيروح لما بنبدا نغلط و اظن انى كلامى مفيهوش كلمه غلط ، تحياتى
0 Likes