Original topic:

اس ٢٢ للترا

(Topic created on: 08-04-2022 01:43 AM)
647 Views
abdullahs93
Active Level 2
Options
جالاكسى S
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
لو سمحتم يا شباب كان معايا موبيل نوت ٨ وكنت بستخدم ال secure folder كان لو جالى اشعار من اى تطبيق عليه كان بيجى اشعار مشفر لما افتح ال secure folder يظهرلى محتوى الأشعار حاليا معايا موبيل اس ٢٢ الترا بيجيلى الاشعار مشفر برضه لازم افتحه علشان يظهر المحتوى 
ازاى ارجع انى اشوف محتوى الأشعار بدوت ما تفتحه 

image


6 Comments
abdullahs93
Active Level 2
جالاكسى S
مش فاهم ازاى
0 Likes
abdullahs93
Active Level 2
جالاكسى S
تمام ماهو وقتها بيظهر المحتوى وانا فاتح الموبيل عادى بس مش فاتح المجلد الامن انا مش عايز يظهر المحتوى الا لما افتح المجلد نفسه
abdullahs93
Active Level 2
جالاكسى S
الف شكر
جالاكسى S

عندي مشكله انا بال secure folder  , حذفته انا من الاعدادات بس اتوقع هو م انحذف , الي انحذف البيانات الي داخله , حتى دخلت الاعدادات ورحت لل APPS  ولقيته ولكن الحين انا ابي ارجعه ولا قدرت يطلع لي  " اذا استمر هذا الامر , اتصل بخدمه العملاء " ايش الحل؟ انا احتاجه ضرووريي

0 Likes
جالاكسى S
تدخل المجلد الآمن من الثلاث نقاط الضبط الإشعارات والبيانات - قفل خيار إظهار المحتوى
0 Likes
abdullahs93
Active Level 2
جالاكسى S
ما دا الوضع الافتراضي بس انا عايز لما افتح المجلد الأمن يظهرلى المحتوى
0 Likes