Original topic:

J6+

(Topic created on: 03-03-2024 05:50 AM)
156 Views
youssef100
Active Level 6
Options
جالاكسى J
السلام عليكم كنت عاوز اعرف لو الجهاز ده عندي انا عارف انه قديم وكدة بس بيهنج جامد من اول ما وصل لي اندرويد ١٠ وعايز ارجعه تاني لي اندرويد ٩ او ٨.١ بحيث حد عندي يستفاد بيه بدل ما هو مرمي كدة ممكن اللي عمل كدة انه رجع الاندرويد القديم يفهمني بالتفصيل هو عملها ازاي وانا هعملها عندي ويا ريت مينقصش معلومة وكدة عشان يتعمل عندي ويا ريت محدش يبخل عليا بالمعلومة لاني لفيت محلات الموبايل طلبوا ١٠٠٠جنيه مني عشان ينزلوا الاصدار فياريت اللي عملها قبل كدة بغض النظر عن نوع الموبايل بس يكون سامسونج يقولي الطريقة بالتفصيل وانا هعملها 🙏💕

0 Likes
10 Comments
Ahmed_Wael
Active Level 3
جالاكسى J
ممكن إعادة ضبط مصنع يحسن لك الدنيا شوية بعيداً عن انك تجبر الموبايل يخفض الإصدار الخاص بيه، لأن الإصدارات الجديدة في صالحك انت والمفروض بيحسن من مشاكل في الموبايل ومشاكل الأداء، وأحيانا فيه تطبيقات مبتدعمش
الاصدارات القديمة للأندرويد
حاول كذلك تنزل النسخة اللايت من البرامج اللي بتستعملها بتعمل فرق ملحوظ في الأداء
0 Likes
youssef100
Active Level 6
جالاكسى J
كل الحاجات دي اللي حضرتك قولتها عملتها بس هو واضح اندرويد ١٠فيه مشكلة في السوفت نفسه لان واحد قريبي برضوا لما حدث لي اندرويد ١٠ بدل ما تليفونه سريع بقا غير مستقر لدرجة انه باعه فواضح ان السوفت في الفيرجن ده فيه مشكلة وطبعا التحديثات وقفت من عليه فبالتالي خلاص فاهمني حضرتك بس
0 Likes
youssef100
Active Level 6
جالاكسى J
حتي لو كان فيه اخطاء فمفيش تحديث يصلح الاخطاء دي وكدة
0 Likes
Ahmed_Wael
Active Level 3
جالاكسى J
جايز فعلا، حلك الوحيد يوتيوب بدل ما تروح لحد يدفعك فلوس
youssef100
Active Level 6