إلغاء
إظهار نتائج لـ 
البحث بدلاً من ذلك عن 
هل تعني: 

نشاط المجتمع

Filter
Filter:

A51

نشرت بواسطة      في  جالاكسى A

الفون فجأه لغي الفيبريشن وكأنه صامت وقفلت وفتحت الجهاز افتكرت مهنج وبرضو نفس المشكله بعمله اهتزاز ومش شغال حد عنده حل او حصلت مع حد قبل كده عرض المشاركة

بعد ازنكم احنا ف شهر يوليو بقالنا سبع ايام ولسه تحديث اندرويد 12 منزلش... ممكن اعرف هينزل يوم كام بالظبط لسامسونج a21s ??? عرض المشاركة

ممكن مساعده ياشباب لو سمحتوا بس يكون حل مضمونانا في برنامج ثبته وبعد ماتثبت علي التلفون مش لاقيه خالص ولا حتي في التطبيقات من جوا في الاعدادت اوصله... عرض المشاركة

عندي مشكله غريبه جدااا مسحت كل الاسامي اللي عندي وعملت استعاده الاسامي من فايل كنت حافظه علي الميل عندي المهم عندي اسم مثلا اسمه رامي محمد مثلا لما... عرض المشاركة

كان فى ابلكيشن بيزود عدد الايكونات فى home screen انا مش فاكرة الصراحة لو حد يعرفة ياريت يقولى عرض المشاركة

انا بجد مصدوم موبايل بالسعر دا اجي العب ببجي الاقيها 30 فريم وغير مستقره وبتقطع لازم سامسونج تشوف حل انا كرهت الموبايل وكرهت سامسونج يا جدعان  عرض المشاركة

الموبايل بيعمل اعادة تشغيل لوحدو بيفضل يسخن ويعمل ريستارت لوحدو حل عنده حل مع العلم : انو انا لاغي ميزة الريستارت التلقائي شو هوا الحل  عرض المشاركة

لوحة المتصدرين
أفضل كتّاب الحلول