Community Activity

Filter
Filter:
Posted by      in  جالاكسى A

الأصدقاء والصديقات الأعزاء اليكما فوائد ممارسة الرياضة. وابسطها رياصة المشى. View Post

التليفون عندي بقاله كام يوم بيشحن ببطئ مفعل الشحن السريع و مستخدم الشاحن الاصلي بحطه عالشاحن بيشحن في ساعة و نص لو سيبته ربع ساعة و رجعت هلاقيهم نقصوا... View Post

عندي مشكله ف الشاحن الاصلي مش بيشحن ازاي احل المشكله دي مع العلم انه بيشحن ع موبيلات تانيه عادي  View Post

A52

الجهاز بيكون شغال كويس ومرة واحدة البصمة و التاتش بيقف و مش بيكون قابل شحن نهائيا، ممكن حل للمشكله View Post

لو سمحت هو A23مش هيجيلو تحديثات نظام تاني انا اخر تحديث وصلي ٢٠/ مارس بعد كده مفيش تحديثات جت هل دي مشكله في التلفون ولا مفيش تحديثات جت بعد التاريخ... View Post

دلوقتي يا جماعة انا عامل software عند samsungجيت ابص هلي الجزء ده من الارقام لقيته مختلف عن اللي بينزل مع الابديت في الاصل اللي من غير قصة السوفت... View Post

إقتراح مقدم الي المسؤلين عن التطبيق لكى ينمو التطبيق وتزيد فاعليتة .ان تقدم سامسونج مسابقة أول كل شهر بهدايا من منتجاتها لا تزيد قيمة الهديه عن ١٥٠٠... View Post

دلوقتي انا موبايلي كان بيصور طبيعيامبارح جيت اصور بوضع ال 64 mp لقيت ابعاد الصوره بايظه خالص وده ظهر بعد التقاء الصوره أما وانا يلتقط بشوف كل حاجه... View Post