Original topic:

Samsung A30

(Topic created on: 02-06-2020 09:50 AM)
304 Views
EtshBlack157
Active Level 3
Options
جالاكسى A
 انـا حقـقـي مش عـارف انـا ازاي جـه فـي دمـاغي اجـيب الـ A30 وناس يامـة قالتلي بلاش والفون فية مشاكل وكذا وكذا وقولت لا عادي اســـم سامسونج لوحدوا كفاية ومشاكل بسيطة يعني فـــۍ الشبكة وهتتحل بسوفت وير ولحد دلوقت متحلتش وصابر وقولت عادي ..
القي بعد كدا حاجة عمري متوقها الشاشة الــۍ المفروض مـــن احسن شاشات العالم مـــن اقل حاجة بتتخربش دا ولا اكني جايب سكينة وشغال اخربش فـــۍ الشاشة و فـــۍ ظهر الفون كمان مع اني حاطط الجراب والشاشة ايوا مفهاش اسكرين بس مـــن اقل حاجة تتخربش وانا عمري مشوفت شاشات سامسونج كدا والـلـه العظيم والشاشة والـلـه اكسرت وانا حاطط الفون فـــۍ جيبي ولوحدوا وانا متاكد مليون فـــۍ المية اني ولا خبطت الفون ولا حاجة ..
بجد انــا مــش ؏ــــارف ثقتنا فـــۍ سامسونج هي دي غلطتنا ولا دي غلطتي اني مسمعتش كلام الناس ..
13 Comments
Hamdykandil
Active Level 4
جالاكسى A
سامسونج طول عمرها مش بتقدم قيمة مقابل سعر بس الفئة المتوسطة الشركات الصينية اكتسحوها فكان لازم تعمل حاجة تنافس بيها بس للاسف دة جة علي حساب الخامات بلاستيك خفيف جدا حرفيآ خامات داخلية وخارجية مش اللي متعودين عليها من سامسونج فأي حد معاة اي تليفون فئه متوسطة يحاول يحافظ علية جدا انة ميقعش منه او يحطة في جيبه اللي ورا وينسي ويقعد عليه
عشان هيلاقي التليفون مقسوم نصين

0 Likes
EtshBlack157
Active Level 3
جالاكسى A
يصحبي سامسونج جات تعمل فئة متوسطة اتفضحت حرفياا ..
0 Likes
Sara-nader
Moderator
Moderator
Options
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم مع حضرتك ساره من سامسونج مصر

بنشكرك جدا على طرح سؤالك

بناءا على سؤالك من الموضح أن حضرتك بتواجه مشكله فى جهاز ال  A30 

فى البدايه بعتذرلك جدا عن المشكله اللى بتواجه حضرتك

أستأذن حضرتك فى توضيح المشاكل اللى بتواجه حضرتك فى ال soft ware علشان نقدر نساعد حضرتك 

وبالنسبه للكسر أستأذن حضرتك فى التوجه لأقرب مركز صيانه للتمكن من  فحص الجهاز وحل المشكله 

علما بأن  الشاشه مقاومه للخدوش والأتربه وليست ضد الخدوش والكسر يا فندم 

تقدر تتعرف على أقرب مركز صيانه من خلال  الرابط الاتي:
https://www.samsung.com/eg/support/service-center/

نتمنى حل المشكله عند حضرتك فى أقرب وقت ممكن

ولو عندك أى استفسار أخر

هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
EtshBlack157
Active Level 3
جالاكسى A
حضرتكك استفسار بس ازاي الشاشة ضد الخدش الشاشة مـــن اقل حاجة تتخدش دا حتي والـلـه لــو فـــۍ شوية تراب عــلـــۍ الشاشة بخاف امسحهم الا تتخربش اكتر او تكسر ..
0 Likes