Original topic:

A52 4G

(Topic created on: 04-20-2022 06:42 PM)
427 Views
Anonymous
Not applicable
Options
جالاكسى A
يا جماعة انا لسه على أندرويد ١١ تنصحوني أحدث ولا بلاش دلوقتي !!
40 Comments
ahmedmaadyee
Active Level 6
جالاكسى A
السلام عليكم
قم بالتحديث وتوكل على الله ويجب أن تعرف
اللغط الدائر على التحديث كثير جدااااااا بشكل مرعب وأصدقك القول أننى قمت بالتحديث لهاتفى جلاكسى A72 ومحصلش معايا والحمد لله أى مشكلة من وقت صدور التحديث
أنا بدخل وبشوف المكتوب هنا يوميا وبتعجب والله
المكتوب بيصور هواتف الشركة انها غير صالحة للعمل وعيوبها كتير وده مش صحيح إطلاقاً
نصيحة اخويه حدث وبإذن الله هتلاقى أختلاف كبير ونقلة محترمة من شركة فعلا بتقدم هواتف محترمة
كمان لو مش هتحدث مفش حتقدر تنزل أى تحديث مستقبلى لأنها كلها مربوطة بمتواليات التحديث الرئيسى للاندرويد ولواجهة النظام
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
يا صحبي انا مع رايك وبحب سامسونج لكن يمكن اختلاف الجهاز يكون فارق في التحديث واغلب الناس اشتكت مم جهازي A52
ahmedmaadyee
Active Level 6
جالاكسى A
على فكره انا مقدر القلق بتاعك لكن المشاكل اللى حصلت مش شرط تحصل معاك
ادخل وشوف واتفرج بنفسك
القرار لك لكن لو رفضت التحديث يبقا كده خلاص مش هتقدر تتمتع بأى إضافة مستقبلية من الشركة وأداء الهاتف بتاعك هيبقى فى النازل
اخيرا القرار لك ومتخدش المكتوب او اللى بتشوفه نموذج خوض التجربة وبأذن الله مش هتندم
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
ماهو انا شايف استقرار الحمد لله على ١١ خايف بقا اروح للمشاكل بأيدي... يا راجل ولا تلقوا بايديكم إلى التهلكة
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
تقصد اني لو رفضت التحديث لفترة معينة ماعدتش اقدر أحدثه خالص في المستقبل حتى لو التحديثات استقرت مع أجهزة مستخدمين غيري !!!!!
0 Likes
MahmoudYousry
Active Level 10
جالاكسى A
اة انصحك تحدث اكيد معظم المشاكل بتاعة اندرويد ١٢ اتحلت مع تحديث ال one ui 4.1 المشكلة بس ان اداء البطارية قل سنة
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
يا صديقي البطارية اهم شئ بالنسبالي 😅
MahmoudYousry
Active Level 10
جالاكسى A
متخفش 😂 انصحك تحدث هيا ادئها اة قل بس لسة بتقضي اليوم معايا مش بحتاج اشحنها في وسط اليوم غير لو تقلت اوي في الاستخدام واكيد في التحديثات الجاية المشكلة دي هتتحل
ahmedmaadyee
Active Level 6
جالاكسى A
انا مفعل ميزة الشحن الذكى اللى بيوقف الشحن عند ٨٥% والحمد لله مفيش اى مشكلة بتواجهنى على مدار الشحن اليومى