Original topic:

A50

(Topic created on: 03-29-2021 08:40 AM)
251 Views
osamashreif50
Active Level 3
Options
جالاكسى A
بما ان التحديث رووعه ومحترم جدآ وشكرآ للسامسونج للواجهة المحترمه والخفيفه وعملت ضبط مصنع الي ان البطاريه برضو بتخلص بسرعه والشبكه في بعض الأماكن ضعيفه مع ان موبايلات تانيه كتير شغاله كويسه اوووي زي الابو والهواوي لحد الان من اندرويد 10 الي اندرويد 11 البطاريه بتاعتي مش عارف ليها حل كويس اول حل جزري ... مشكور الاستاذ رامي بيساعد علي قدر المستطاع وهو وبعض الزملاء الي ان المفروض ده دور مسئولي الشركه اصلآ 
13 Comments
Fo5099
Active Level 7
جالاكسى A
صباح الخير يا اسامه
طبعا نشكرك كلنا و للمعلومه الشركه صنعت هذا التطبيق لكي نساعد بعضنا و هناك درجات للمستعملين و لكن ليس لها علاقه بمستوى المعلومات بل بمستوى الخبره مع التطبيق نثل الاستاذ رامي و ان كنت تريد اي استفسار خصوصي من الشركه يمكنك المحادثه معهم على الواتس اب عن طريق الرقم
0100 001 6580
😀
osamashreif50
Active Level 3
جالاكسى A
والله ميعرفوش معلومات اكتر من الاستاذ رامي 😃😃
القرشى
Expert Level 1
جالاكسى A
بعد كل تحديث أندرويد الشركة بتراقب أداء الهاتف وشكاوى المستخدمين من السلبيات التى تظهر أثناء إستخدام الهاتف بعد التحديث وتقوم بإيجاد الحل لها فى أول تحديث جديد للجهاز . أما وإن كان السلبية التى ظهرت فهى زمن أداء البطارية فقط فيرجع ذلك إلى الميزات الجديدة التى تم إضافتها فقد زادت من نسبة إستهلاك الطاقة فحلا للمشكلة فعل وضع توفير الطاقة إلى أن يتم إصدار تحديث جديد يتم فيه حل المشكلات الناتجة من تحديث الأندرويد . أما بخصوص الشبكة فسامسونج الشركة الوحيدة التى تراعى معايير الأمان للتعامل مع شبكات الهواتف المحمولة للمحافظة على صحة عملاءها فتضع حدا معين لتردادت الإستقبال للشبكات وذلك للحد من زيادة الموجات الكهرومغناطيسية عن الحد المسموح به دوليا وذلك للمحافظة على صحة الجهاز العصبى والسمعى وخلايا المخ من الموجات الضارة .
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
تصدق حلوه 😀
تسلم
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
انا حابب اوضحلك حاجه يا اخي العزيز
لا تحكم علي الاعضاء هنا بالتقييم اللي حضرتك اشارت ليه ده لان لا علاقه له بمستوي المعرفه ولكن فقط بعدد التعليقات والمنشورات وخلافه بغض النظر عن المكتوب فيها
احكم علي الناس بالمعلومه المقدمه منهم فقط
انت لو كل يوم بعتلي ٣ صباح الخير هتبقي اكسبرت ٥ في ٣ شهور 😀😀
Fo5099
Active Level 7
جالاكسى A
مظبوط عشان كده قلت خبرته الطويله مع الطبيق لعدم ظلم الاخرين او نفسي حتى 👍
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
هو حضرتك من الناس اللي بتكتب وتمسح لتصبح الردود غير متوافقه مع اصل المكتوب
🤔
كويس اني عرفت بدرى بدرى 😀😀
Fo5099
Active Level 7
جالاكسى A
انا مسحتها لان حضرتك معجبكش طريقه التقييم و لكن ممكن اكتبها تاني اهو مفيش مشاكل 😁
Anonymous
Not applicable
جالاكسى A
انا مقولتش معجبنبش
انا متعود اوضح المعلومه لو فايته علي حد عشان الاستفاده تعم علي الجميع ومحدش يتغر من التقييم وبناءآ عليه يقع في مطب
وحضرتك وضحتلي انك عارف المعلومه وده كافي جدآ او دا الاهم في الموضوع
صباحك فل يا اخي العزيز