Original topic:

A23

(Topic created on: 09-07-2023 08:25 AM)
31 Views
Lelaa23
Active Level 5
Options
جالاكسى A
جماعة السلام عليكم انا كنت انا بعمل للموبايل اي لوحة الوان غير الألوان الرئيسية كنت اما باجي اعلي او اوطي بلاقيه بنفس اللون اللي عملت بيه لوحة الألوان قعدت فترة مفعلة الألوان الرئيسية وبعد كدة اما جيت اعمل الوان جديدة وأعلي او اوطي الصوت بلاقيه باللون العادي اللي هو الابيض مش الجديد مش عارفة ده كدة طبيعي في ناس كدة برضوا ولا موبايلي مهنج وشكرا مقدما 
18 Comments
Lelaa23
Active Level 5
جالاكسى A
بضغط وبتيجي ع كلة بس مبقتش تيجي خالص علي مفاتيح الصوت بس كانت الاول بتيجي دلوقتي لاء
0 Likes
OsamaGhonem
Active Level 7
جالاكسى A
غريبه بصراحة
Lelaa23
Active Level 5
جالاكسى A
ما اه فعلا هيا الألوان بتبقي شغالة علي كل حاجة إلا الصوت اجي اوطي الصوت او اعلي مش بلاقيه ملون زي بقيت الموبايل كان الأول مش كدة فعشان كدة كنت بسأل
جالاكسى A

جرب تفعيل:

Lelaa23
Active Level 5
جالاكسى A
اولا شكرا لحضرتك + انا جربت فعلا ومجتش برضوا انا كان قصدي علي مفاتيح الصوت كله بيجي إلا مفاتيح الصوت
0 Likes
mt_b4
Active Level 4
جالاكسى A
لو مغيراها من
Good lock
مش هتمشي مع الالوان المتحددة
بتبقى منفصلة بلون خاص تقدري تحدديه
Samsung Admin
Community Manager
Options
جالاكسى A

مساء الخير يا فندم مع اميرة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
بناءا على سؤالك نستاذنك بارسال صورة من مشكلة اللي بتواجهك للتمكن من مساعدة 

ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك  

Lelaa23
Active Level 5
جالاكسى A
مساء النور يا فندم انا بس كان عندي استفسار كنت الأول اما بعمل اي لوحة الوان في الموبايل بتطبق علي الصوت يعني اما اجي اعلي او اخفض صوت الموبايل يبقي بنفس لون لوحة الألوان اللي مطبقاها دلوقتي لاء فجأة مبقاش يجي عليها اي لون فهل دة طبيعي ولا كدة في مشكلة وشكرا مقدما
0 Likes
Lelaa23
Active Level 5
جالاكسى A
اهو كان الاول بيبقي بنفس لون لوحة الألوان دلوقتي لاء بيبقي باللون الرئيسي بس ومفيش اي لون راضي يطبق عليه غير اللون الرئيسي سواء عملاه وضع فاتح او غامقScreenshot_٢٠٢٣٠٩١٤_٠٩٠٣٢٨_WhatsApp.jpg
0 Likes