Original topic:

Samsung Members!!!

(Topic created on: 03-04-2021 03:13 PM)
286 Views
iPro
Active Level 8
Options
اخرى
الموضوع بقى مستفز ومكنتش حابب اتكلم عنه لاكن لازم مطويرين التطبيق دة يكون ليهم دور شوية لأن التطبيق دة شبه ميت ومش مدعوم بأي تطورات !!

المشكلة الأولى:-
التطبيق دة لمناقشة مشاكل الأجهزة وعرض حلول ليها مش تطبيق سوشيال ميديا زي ما البعض معتقد، وعرض اعلانات او منشورات ساذجه او طلبات دعم بأي صيغة بغرض الربح بداخل التطبيق دي حاجة غير مقبولة وبتنفر المستخدمين للتطبيق والمفروض سامسونج تدخل لحل المشكلة دي زي ما علطول بنطلب منها دة لأن الموضوع دة زاد عن حده والتطبيق اصبح تطبيق تواصل اجتماعي بدل المناقشات التقنية لاكن لا حياة لمن تنادي، ولازم سامسونج مصر تدخل عشان التطبيق اصبح لا يقارن اساسا مع samsung members اللي في دول تانية !!

المشكلة التانية:-
التطبيق مش مدعوم تماما للكتابة باللغة العربية وعشان تكتب كلمة انجليزي مع العربي بتضطر تكتبها بالعربي عشان تتجنب التداخل في الكلام ودي حاجة غبية جدا من مطورين التطبيق دة غير مشاكل الارقام مع الحروف ومؤشر الكتابة ومشاكل تانيه كتير!، ومع ان مشكلة تداخل الكلمات دي تافهة وسهل جدا حلها، لاكن من اللي انا شايفه ان مفيش اي تطوير من المطورين للتطبيق، مع ان عملت اكتر من report للمشكلة دي بذات وبرضو مفيش اي استجابه !!
8 Comments
Anonymous
Not applicable
اخرى
معاك حق تمامآ
وضيف كمان انك لما بتعمل ريبورت لتعليق مسيئ او لاعلان محدش من المسئولين عن التطبيق بياخد اي اجراء مع الحساب بنائآ علي السياسة المعلنه للتطبيق
iPro
Active Level 8
اخرى
بظبط 👌
kemo10
Active Level 4
اخرى
.
0 Likes
Hossam111
Active Level 7
اخرى
لا حياة لمن تنادي 😔
shadysh
Active Level 5
اخرى
خدمة عملاء سامسونج بيدخلو فى التطبيق وقت كل طرح تليفونات جديدة يتابعو شهر او شهرين وبعد كده محدش بيشوف وشهم تانى الاعضاء يعتبر دلوقت هما الى بيحلو المشاكل فى التطبيق للأسف تجربة موبايل سامسونج غبى الى يكررها تانى كنت فاكر كاميراتهم مواصفتها زى ما هى على الورق الكاميرات تجربتها مش حلوه وبتطلع الناس زى الجثث مفيش اى ألوان وبقعد ألون الصور كلها والفديو مفيهوش برو مود وحاجة نيلة
AHMED_BAKIR
Expert Level 5
اخرى
👋••💡 أنا مش شايف أي مشكله في أن يكون في قسم من التطبيق عبارة عن تواصل إجتماعي و ده ها يساعد في نقل التجارب والحلول . و تكوين صداقات جديدة 🙂
0 Likes
MR_HUSSIEN
Active Level 8
اخرى
ما قولت يا جماعه التطبيق زى ما يكون العملاء يفيدوا بعض. أما الشركه لا يوجد اهتمام او متابعه مش عارف عملينه ليه
ΛHMΞÐ
Active Level 7
اخرى
أحسنت بارك الله فيك .. نتمنى حل هذه المشاكل