Original topic:

Galaxy A12

(Topic created on: 11-02-2022 02:25 PM)
552 Views
Shady_Mohamed
Active Level 8
Options
اخرى
واخييرا جدول اندرويد 13 نزل 😀
انا معجب بفكرة ان هاتف A12 كان نازل بأندرويد 10 ونزله 11 و 12 وكمان هينزله 13 في شهر فبراير القادم 
واكيد هيكون اندرويد 13 آخر تحديث نظام لهاتف A12 

وفيه حاجه كنت حابب اتكلم فيها من فترة ، سامسونج مستهترة استهتار كبير مع الناس ، ازاي هاتف M12 ميجلوش اندرويد 12 كل المدة دي وكمان نزل اعتقد في كل الدول معادا مصر ، ودلوقتي بيقولو ان M12 هيستقبل اندرويد 13 في شهر فبراير طب ازاي ، يعني ممكن اندرويد 12 ينزل الشهر دا وبعد 3 شهور هينزله اندرويد 13 اعتقد انهم هيفضلوا يأجلوا في اندرويد 13 زي ما اجلوا في أندرويد 12 كداا . 
image

Shady_Mohamed
Active Level 8
اخرى
هو تقريباً القائمة بيظهر عند الكل حتي اللي مش هينزلهم التحديث
0 Likes
اخرى
لا بتظهر و تختفي علطول للى اجهزتهم مش هينزلها التحديث
اخرى
هي قايمه دي ممكن تتحدث؟؟
0 Likes
Shady_Mohamed
Active Level 8
اخرى
اه ممكن وكمان المواعيد فيها حاجه غلط احنا كان بينزلنا التحديثات في يونيو ويوليو واغسطس بس هما بيقولوا في الاندرويد 13 ان هينزل ف يناير وفبراير ومارس ف المواعيد فيها حاجه غلط وممكن يحدثوا القايمة
وكمان ممكن يشيلوا هواتف من القايمة لأن هما حاطين هواتف لو هينزلها اندرويد 13 يبقي كدا نزلها 3 تحديثات اندرويد .
0 Likes
samsyngA12
Active Level 5
اخرى
سلسلة ال A مدعومة لحد 3 سنين تحديث ونا جهازي جلاكسي A12 ونزلوا تحديث أندرويد ١٣ لاني فتحو على أندرويد ١١
0 Likes
Shady_Mohamed
Active Level 8
اخرى
انت كدا معاك A12 Nacho والنسخة دي خرجت من العلبة بأندرويد 11 ونزله اندرويد 12 وهينزله كمان 13 ، اما A12 العادي المفروض كان يبقي اخره اندرويد 12 لأنه خارج من العلبة بأندرويد 10 والمفروض بياخدو ترقيتين اللي هما 11 و 12 بس لقينا كمان هينزلوا له اندرويد 13 .
0 Likes
samsyngA12
Active Level 5
اخرى
بس انا جهازي العادي مش ناتشو لان المعالج بتاعو هليو بي خمسة وتلاتين بس النتشو اجزيموس 850
Shady_Mohamed
Active Level 8
اخرى
انت اشتريت الجهاز من قريب ؟
0 Likes
samsyngA12
Active Level 5
اخرى
انا شاري في شهر ستة ٢٠٢١
0 Likes
اخرى
وتنزل تليفونات تانيه؟؟