Original topic:

Samsung watch 4 Classic

(Topic created on: 12-17-2021 07:33 AM)
78 Views
Members_xwVAHL0
Beginner Level 2
Options
أجهزة قابلة للارتداء

صباح الخير، 

الصراحة انا متضايق جدا من سامسونج، كنت نفسي جدا اشتري الساعة ال samsung watch 4 classic خصوصا اني اول مرة استعمل سعات سامسونج و حقيقي خيبتوا أملي جدا لأني كنت فعلا عاوزها بس مش هجيبها لسبب قد يبدو تافه لكن الحاجات الصغيرة دي ممكن تفرق مع ناس كتير جدا و انا منهم، انا قررت اني مش هجيبها لاني عندي ساعة smart اصلا لكن كنت عاوزها علشان قياس الضغط اهم حاجة، و خاب أملي جدا لاني مش شايف اي سبب منطقي يخلي الservice دي تكون مش شغالة في مصر اللي هي اساسا من أكبر الأسواق لسامسونج و انا بأحب سامسونج بس خاب أملي جدا لأن كدة بقت اولا ساعة عادية جدا مفيهاش اي حاجة مميزة زي ما سامسونج معودانا، ثانيا اني كنت محتاج الخاصية دي جدا و بالتالي مفيش مبرر اني اشتري ساعة غير اللي عندي. و ما اجده  غريبا هو أن فيه ساعات ب ٥٠٠ جنيه فيها هذه الخاصية. و لكن انا مش من الناس اللي بتشتري حاجات رخيصة لمجرد انها ارخص، انا بأفضل الحاجة المضمونة و خصوصا اني من محبي سامسونج و اني كمان شفت reviews عنها كتير و الكل بيقول انها حلوة جدا و في نفس الوقت كلهم بيقولوا ان الخاصية دي دقيقة بنسبة كبيرة جدا.

شكرا و اسف للاطالة حبيت بس اني اوصل صوتي و اعرفكم رأيي.

6 Comments
MuhammadYosri
Expert Level 5
أجهزة قابلة للارتداء
المشكله في وزارة الصحه المصريه بس انت ممكن تتخطي الموضوع ده ب
Apk
متعدل هتلاقيه علي النت
Tarek007
Beginner Level 2
أجهزة قابلة للارتداء
حاولت كتير مش لاقي لو عندك اوبشن ياريت
0 Likes
أجهزة قابلة للارتداء
أدخل على موقع XDA وحتلاقى Apk Moded وطريقة توصيله بالساعة وحتشتغل معاك زي الفل
0 Likes
Tarek007
Beginner Level 2
أجهزة قابلة للارتداء
لو في طريقه واضحه يبقي جزاك الله خير
0 Likes
أجهزة قابلة للارتداء
ادخل علي اليوتيوب زى الصورة كده وامشى معاه في الخطوات ونزل التطبيقات اللى فى الروابط اللى تحت الوصف فى الفيديو وحتىتزبط معاك وعرفني وصلت لايه ...أنا عاملها عندى وشغال زى الفل Screenshot_٢٠٢١١٢١٧-٠٨١١٢٩_YouTube_6178_1639721490.jpg
0 Likes
MuhammadYosri
Expert Level 5
أجهزة قابلة للارتداء
لو معاك شريحة الإمارات او حد من معارفك يبقي الموضوع سهل
0 Likes