ugurdogukan
Beginner Level 2

User Statistics

  • 0 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

S24+ telefonuma 5 gün öncegelen one uı 8.5 güncellemesi sonrası WİFİ sürekli atıp duruyor.Aynı şekil mobil veride de SIM izin verilmiyor hatası alıyorum.Lanet olsun böyle güncellemeye madem bozucaksınız neden geliyor güncelleme?.Yardımcı olacak soru...