Merhaba 12 mp çektiğim fotoğraflarda bir sorun yok ancak 50 ve 200 mp ile çektiğim fotoğrafları çektikten sonra telefon işliyor ve renkleri daha sarartıyor yumuşatıyor. 12 mp çektiğim fotoğraftaki renkler gibi olmuyor. Bir çözümü var mıdır camera ass...