Arkadaşlar dün bir gönderi atmıştım tablet modundan çıkamıyorum diye çözümü çok basit oraya girdiğimiz değeri 200 e çekiyoruz sonra telrar 384 yazıyoruz düzeliyorBuda önceki paylaşımım.https://r2.community.samsung.com/t5/Galaxy-S/Samsung-s23-ultra-...
Aslında daha yeni indirdim vivaldiyi tarayıcı arıyorum kendime ne kullanacağımı bilmiyorum sizce ne kullanmalıyım Samsung internet kullanıyorum o da iyi