thatS25
Expert Level 4
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Hepinize iyi forumlar arkadaşlar;
Geçtiğimiz günlerde Tab S9 FE cihazımı S20FE kutusundan çıkan orijinal 15W adaptör ile şarj ederken adaptörün aşırı ısındığını farkettim.Aynı adaptör ile S20FE şarj olurken buz gibi.
Pil kapasitesi boyutu adaptörü etkiler mi?
Tableti şarj ederken adaptörü veya tablete bir zarar vermemesi için güçlü bir adaptör mü almalıyım?
25W orijinal Samsung başlık ile Tablet şarj edenler memnun mu?
Solved! Go to Solution.
2 Solutions
Accepted Solutions
Solution
ˢᵖᵃᶜᵉˡⁱⁿᵉ
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-11-2024 10:10 PM in
Tabletler
Merhaba cihaza veya adaptöre zarar vermez ancak s9 fe yi 45w ile şarj etmenizi öneririm . Daha düşük akimla daha fazla şarj etme işlemi yaptığı için ısındığını düşünüyorum
Solution
Anonymous
Not applicable
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-11-2024 10:23 PM in
Tabletler
S9fe Tabletimi ben de telefonumun kutusundan çıkan 15 wattlık s20fenin şarjı ile şarj ediyorum tableti ısınma seviyesi bende de oluyor kaç derece net bilmiyorum ama eğer Eller Sen mesela bu sıcakmış denilecek kadar ısınıyor şarj başlığı tableti doldururken. Aynı şarjı ile telefonun da doldururken başlığı yine ısınıyor ama tableti doldururken başlık daha çok ısınıyor gibime geldi benimkilerde de
2 Comments
Solution
ˢᵖᵃᶜᵉˡⁱⁿᵉ
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-11-2024 10:10 PM in
Tabletler
Merhaba cihaza veya adaptöre zarar vermez ancak s9 fe yi 45w ile şarj etmenizi öneririm . Daha düşük akimla daha fazla şarj etme işlemi yaptığı için ısındığını düşünüyorum
Solution
Anonymous
Not applicable
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-11-2024 10:23 PM in
Tabletler
S9fe Tabletimi ben de telefonumun kutusundan çıkan 15 wattlık s20fenin şarjı ile şarj ediyorum tableti ısınma seviyesi bende de oluyor kaç derece net bilmiyorum ama eğer Eller Sen mesela bu sıcakmış denilecek kadar ısınıyor şarj başlığı tableti doldururken. Aynı şarjı ile telefonun da doldururken başlığı yine ısınıyor ama tableti doldururken başlık daha çok ısınıyor gibime geldi benimkilerde de