Original topic:

LS43DM702UUXUF Yazılım sorunu.

(Topic created on: 06-23-2025 02:47 PM)
335 Views
35egehan35
Active Level 1
Options
Samsung Members

Merhaba lar benim sıkıntım. M7 LS43DM702UUXUF Yazılım sorunu. mayıs ayında indirimde görüp kendim için hem bilgisayar  ekranı samsun forum da konu başlattım. bir arkadaş  yardımcı olmaya çalıştı ama ilerleyen aşamalarda yardımcı olmaktan ziyade SAMSUNG firmasının avukatlığını üslenmiş hissi uyandırdı. çünkü bir avukat edası ile benim çalışmadığını belirttiğim halde benim hatalarımdan kaynaklanan bir durum olabileceğini ima eden cümleler kurdu mesela aynı ürünün kendisinde de olduğunu çalışmayan bir şey olmadığı gibi, birazda bu arkadaşın sözüne itibaren aynı üründen bir tanede oğlum için satın aldım. sonuçta çok beğendiğim bir ürün çok cazip fiyat aralığı ve kafama takılan bir çözemediğimde bir sorunu vardı. çözmem gerekiyordu. aldım bir tane daha. :) kurulumunu yaptım bu yazıları yazmama sebep olan bahsi geçen internet protokol televizyonu  uygulaması yeni aldığım ekranında ana ekranında duruyordu. çalıştırmak istedim yukarıda bahsettiğim şekilde maalesef aynı şeyleri tekrar yaşadım. bu arada belirtmek isterim mayıs ayında ilk aldığım ekranda sorunu yaşarken SAMSUNG destek ile iletişime geçtim. çok iyi niyetli çözüm odaklı 1 destek elemanı ile 1 saat kadar çözümler üretmeye çalıştık. ekranı sıfırlayıp tekrarda kurmak da dahil tüm denemelerimde hiçbir şekilde bahsettiğim uygulamalar ve benzeri alternatif uygulamalar açılmadı. tabi aynı şekilde satın aldığım ikinci ekranda da SAMSUNG firması benimle iletişime geçti sağ olsun lar ilgililer. ama anlam veremediğim bir şekilde yaşadığım sorunu kabul etmediler. :) o zaman bana da söz hakkı doğuyor ve şu sormak istiyorum. çok beğendiğim gerçekten kaliteli ve bence çok uygun olan bir fiyata Ekran satıyorsunuz bu ekranı açtığım zaman ana ekranda karşıma çıkan sizin tarafınızdan yüklenmiş olan iptv akıllı  uygulamasının çalışması gerekmez mi ? çok önemli değil ama önemlide madem çalışmıyor ve çalışmayacak bu uygulamayı neden kaldırıp ürünlerinizi o şekilde satmıyorsunuz ? ben satın aldığım her iki ekrandan da çok memnunum ama bu uygulama sorunu canımı çok **bleep** bu sorunuma ki bence sadece benim için sorun değil satın alan birçok insan denemiş ve çalışmadığını görmüş ve akıllarında soru işaretleri olmuştur. sorum şu Bu sorunu samsung olarak giderecek misiniz? bence çok basit bir çözümü var. ilgili arkadaşlar yazılım güncellemesi hazırlasınlar. yeni yazılımda bu uygulama ekranımızdan kalksın bu kadar basit diye düşünüyorum. bu arada foruma bu yazımı göndermeye çalışırken bir çok imla hatası uyarısı aldım kaldı ki bazılarını bu samsung sayfalarından kopyala yapıştır yaptım ama o yazılarda imla hataları görmüş yükleme yapmama müsaade etmedi düzeltip daha doğrusu ona uygun olan hale getirip tekrar yazmak zorunda kaldım. 1 ekran satın alıp kullanmak ne zormuş ya :)) 

0 Comments