cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Bordo Moderator seni kınıyorum

(Topic created on: 10-16-2020 06:49 PM)
331 Views
Anonymous
Not applicable
Options
Samsung Members

Hiçbiriysey yapmadığım taktirde Ömerx54 hesabım durduk yere 90 gün ban yedi ve inanmazsınız kesin bisey yapmışsındır dersiniz ama yemin ederim hicbirsey yapmadım bunlat bana takmış ama yeter artık bu haksız banlar bitsin artık gerçekten hak edenlere ban atın ya 😤

19 Comments
Alfatürk
Expert Level 5
Samsung Members
Merhaba kardeşim

Geçmiş olsun kardeşim
Moderatörler az sonra gereğini yapacaklarına inanıyorum
Anonymous
Not applicable
Samsung Members
Eyw inşallah yaparlar beklemiyorum ama neyse
FerhatakcA9
Expert Level 4
Samsung Members
umarim duzwltirler sen membersa bile girmeden ban yedin ortada yapılan bisey yok
Anonymous
Not applicable
Samsung Members
Aynn bi terslik var saçmalık tamamen saçmalık
XxDarkninjaxX
Expert Level 2
Samsung Members
Geçmiş olsun... Düzeltirler... Yarın açılır eğer bir şey yapmadıysan...
Anonymous
Not applicable
Samsung Members
Eyw inşallah düzeltirler çok yanlış ve kaba bir hareket oldu bu
XxDarkninjaxX
Expert Level 2
Samsung Members
Benimkisine de ilk ve tek 1 haftalığına bağlanmıştım. Halbuki hiçbir şey yapmamıştım. Başka biri yapmıştı... Benim hesabımı denetlemek üzerine 1 günlüğüne bağlanmıştım.
Anonymous
Not applicable
Samsung Members
Demek öyle valla kaldırsınlar kaldırmasınlar mühim değil zaten 27 gün sonra orjinal hesabım bandan kurtuluyor
XxDarkninjaxX
Expert Level 2
Samsung Members
Valla seninkiside 90 gün... Alah sabır versin...