ÜçYıldızKullanı cısı
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-26-2026 12:32 AM (Last edited 01-26-2026 03:06 AM ) in
Giyilebilir CihazlarBugün Watch 7 alalı tam bir ay oldu ve bu süreçte yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum. Daha önce "Watch 7 Alma Rehberi" diye bir gönderi paylaşmıştım ama biraz aceleyle, sadece birkaç günlük deneyimlerimi anlatmıştım. Şimdi ise artık tüm yönleriyle aktarabilirim, buna hakkımın ve deneyimlemedeki yetkinliğimin olduğunu düşünüyorum.
Öncelikle tasarımla başlarsak, ben beğendim, Watch 8'in de tasarımı gayet hoş bence. Malzemesi kaliteli, kordonu, kasası muhteşem.
Ekranı AMOLED olduğu için ve yine Samsung ürettiği için hiçbir şekilde eleştirilecek yanı yok bence, tartışmaya kapalı.
Saatte en beğendiğim şeylerden biri gün içinde kısa uykuları kaydetmesi. Gerçekten iyi çalışıyor ama uykuyu kısa uyku diye kaydetmesi için en az 1 saatlik uyku istiyor sanırım, yarım saat falan uyuduğumda kaydetmedi. Diğer markalarda da vardır bu, bilmiyorum ama en azından doğru ölçüm yaptığını bilin istedim. Bir de bu uyku grafiği falan doğru bence, işte REM uyku, derin uyku, hafif uyku...
En sevdiğim diğer şey de telefonla tablette olduğundan daha senkronize çalışması. Alarmlar, hatırlatıcılar, takvimdeki etkinlik, aramalar çok iyi bir şekilde **bleep** olarak hareket ediyor işte saatten reddedince hemen telefonun ekranından kayboluyor bu tabletimde olmuyordu.
El hareketlerini iyi algılıyor ama keşke ekran kapalıyken de bu hareketlerden birini yaptığımızda da tepki verip bir şey yapabilse. Müziği durdurmak gibi.
Gelelim en önemli olana: pile. İlk hafta kullanımımı öğrendiği için 1 günü çıkartmaz olmuştu sonra bir anda değişmedi yavaş yavaş **bleep** ettim düzeldiğini. Ben tüm özellikleri açıkken bileği kaldırınca uyandır, AOD,... 1 gün rahat gidiyor. Güç tasarrufuna aldığımda ise 2 günü bulabiliyor bu süre burada da bileği kaldırarak uyandır, AOD, CPU sınırlama gibi şeyleri kapatarak kısarakki CPU'yu sınırlandırdığında aslında neredeyse hiçbir **bleep** hissetmiyorsun ben genelde geceleri uyurken açıyorum gün içinde güç tasarrufu kapalı oluyor bende.
One UI 8 Watch arayüzü muhteşem!
Mikrofonu ve hoparlörü baya iyi uzaktaki konuşulanları bile net şekilde anlaşılır kaydediyor
Umarım ilk kez akıllı saat kullanmayı düşünen kişiler için (benim gibi) rehber olmuştur. Alt modellerden geçen arkadaşlar için maalesef yardımcı olamam çünkü bende İlk kez bu camiaya girmiş bulunmaktayım. Okuduğunuz için teşekkürler...
6 Comments
MertOB
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-26-2026 12:38 AM in
Giyilebilir Cihazlar
Öncelikle hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah. Galaxy Watch 7 oldukça güzel bir saat bencede One UI 8 Watch sürümü ile mükemmel oluyor arayüzü 44mm versiyonunu kullanıyorum 2 gün her türlü çıkıyor güç tasarrufunu denemedim ama belki 3. Günü de çıkarır gibi ama 4. Günü çıkarmasını asla beklemiyorum 😊
serhatz04
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-26-2026 12:48 AM in
Giyilebilir Cihazlar
👏😊
OverTheHorizon
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-26-2026 02:19 AM in
Giyilebilir Cihazlar
W7 40mmyi ben de kullanıyorum. Şu an kolumda.
Saatin en sevdiğim yönlerinden birisi hafif olması. O kadar hafif ki. Kordonu o kadar rahat ki. Unutuyorum bileğimde saati. Ve bazen panik yaptığım saati hissetmeye çalıştığım oluyor ani tepkiyle.
Pil konusunda maalesef olumlu şeyler söyleyemeyeceğim. Ama one ui 8 watch kesinlikle süper bir şey. O kadar iyi ki. Yanlışlıkla güncellemiştim saati iyi ki de yapmışım. Çok stabil ve performanslı. Aynı zamanda uyku muhabbetine de katılıyorum. Bazen arada sırada uyuyorum saatim onu da kaydediyor. Bu çok hoş bir şey.
Saatin en sevdiğim yönlerinden birisi hafif olması. O kadar hafif ki. Kordonu o kadar rahat ki. Unutuyorum bileğimde saati. Ve bazen panik yaptığım saati hissetmeye çalıştığım oluyor ani tepkiyle.
Pil konusunda maalesef olumlu şeyler söyleyemeyeceğim. Ama one ui 8 watch kesinlikle süper bir şey. O kadar iyi ki. Yanlışlıkla güncellemiştim saati iyi ki de yapmışım. Çok stabil ve performanslı. Aynı zamanda uyku muhabbetine de katılıyorum. Bazen arada sırada uyuyorum saatim onu da kaydediyor. Bu çok hoş bir şey.
ÜçYıldızKullanı cısı
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-26-2026 02:30 AM in
Giyilebilir Cihazlar
Aa evet onu unuttum hafifliği gerçekten iyi. Ben almadan önce beni uyurken rahatsız eder mi diye düşünüyordum ama tam tersi hiç rahatsız etmiyor kolumda yokmuş gibi hissettiriyor
OverTheHorizon
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-26-2026 02:55 AM in
Giyilebilir Cihazlar
Uyurken bi gram rahatsız ettiğini görmedim ben de. Hiç acıtma dahi yok rahatsız etmeyi bırak. Çok seviyorum bu yönünü.
MBÖ
Expert Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-26-2026 07:43 AM in
Giyilebilir Cihazlar
Şu süreyi uzatsalar muhteşem cihazda işte...!😅😏