ismaild
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-04-2026
11:52 AM
(Last edited
05-04-2026
12:12 PM
by
Lacivert
) in
Hani yüksek model olsun kasmak akıcı olur diye watch 4 veya 5 almayıp 6 aldım, one UI 6'da da 8'de de ciddi bir kasma var aldığımdan beri böyle. Wipe cache yapmama rağmen hala kasma sorunu çözülmedi.
2 Comments
Loftx77
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-04-2026 12:01 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Bendede watch 7 var kasıyodu wipe cache partion yaptım düzelmemişti saati zorla yeniden başlat yaptım düzelmişti
thatS25
Expert Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-04-2026 01:01 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Benim Watch 6'm Wipe Cache Partition sonrası performansı düzeldi, ilk çıkış sürümünden beri hep üst üste bindiğinden yavaşlamıştı, benimkini rahatlattı.
Wipe Cache + Sıfırlamayı deneyin. Watch 8 kadar da akıcılık beklemeyin bu arada.
Wipe Cache + Sıfırlamayı deneyin. Watch 8 kadar da akıcılık beklemeyin bu arada.