Original topic:

Watch 6'nın bu kadar kasması normal mi?

(Topic created on: 05-04-2026 11:52 AM)
95 Views
ismaild
Active Level 4
Options
Giyilebilir Cihazlar

Hani yüksek model olsun kasmak akıcı olur diye watch 4 veya 5 almayıp 6 aldım, one UI 6'da da 8'de de ciddi bir kasma var aldığımdan beri böyle. Wipe cache yapmama rağmen hala kasma sorunu çözülmedi. 

2 Comments
Loftx77
Active Level 5
Giyilebilir Cihazlar
Bendede watch 7 var kasıyodu wipe cache partion yaptım düzelmemişti saati zorla yeniden başlat yaptım düzelmişti
0 Likes
thatS25
Expert Level 4
Giyilebilir Cihazlar
Benim Watch 6'm Wipe Cache Partition sonrası performansı düzeldi, ilk çıkış sürümünden beri hep üst üste bindiğinden yavaşlamıştı, benimkini rahatlattı.
Wipe Cache + Sıfırlamayı deneyin. Watch 8 kadar da akıcılık beklemeyin bu arada.
0 Likes