waffensoul
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-20-2024 08:07 PM (Last edited 12-20-2024 08:17 PM ) in
Giyilebilir CihazlarArkadaşlar merhaba bu iki saat arasında kaldım. Watch 5 pro hepsiburada da 7300 tl iken watch 6 classic 43mm 6449 tl. Watch 7 modeli ise 7300 tl Uzun ömürlü kullanım ve pil batarya açısından hangisi daha iyi olur ?
Watch 6 classic
Watch 5 pro
Watch 7 40 mm
35 Comments
- « Previous
- Next »
nonamee_s23
Active Level 10
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-20-2024 09:06 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Ben kullanıyorum 7 baya memnunum
dolphine
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-20-2024 09:01 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Selamlar hocam arkadaş taksitle o fiyata alacağını söylüyor watch 5 pro da titanyum gövde 590 mah batarya Sapphire kristal cam var one ui 6 da geldi watch 5 pro ya
waffensoul
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-20-2024 09:07 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Hocam taksitsiz fiyat açıklamada belirttiğim
waffensoul
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-20-2024 09:07 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Taksitle watch 5 pro 9500
Watch 7 9500
Watch 6 classic 8 küsür fiyata geliyor
Watch 7 9500
Watch 6 classic 8 küsür fiyata geliyor
dolphine
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-20-2024 09:16 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Watch 7 ve watch ultra telefondan sarz olmuyor diğerleri oluyor
nonamee_s23
Active Level 10
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-20-2024 10:19 PM in
Giyilebilir Cihazlar
Telefondan şarj özelliğini kim ne kadar sıklıkla kullanıyordur ki? Yani bence evet güzel.bi özellik w7 de olmaması bi tık kötü ama aşırı gerekli bi özellik mi bence değil
- « Previous
- Next »