Original topic:

yeter be

(Topic created on: 03-08-2026 05:53 PM)
228 Views
3nterprise
Active Level 7
Options
Galaxy S

elma da var mı bilmiyorum ama artık bu instagramın telefonun ramini su gibi içmesi s4 fe nin ısınması telefonun kış ayında bile deli gibi pil tüketmesi sinirimi bozuyor yok mu bi çözüm illa telefonu satıp iphone mu alalım ne istiyonuz ya siz ?

7 Comments
MuhammedA24
Expert Level 5
Galaxy S
İosta böyle şeyler pek yok çünkü meta iosta optimize ediyor instagramı.
0 Likes
3nterprise
Active Level 7
Galaxy S
abi yok mu bunun android için bi çözümü
MuhammedA24
Expert Level 5
Galaxy S
Geliştirici (META) Optimize etmediği sürece bir çözümü yok.
Kerocom100
Active Level 5
Galaxy S
Appleda eski modeller(XS,vb) olabiliyor ama yenilerde yok
0 Likes
Anonymous
Not applicable
Galaxy S
s24fe den bahsediyorsunuz sanırsam. bu cihaz bir tek bende iyi sanırsam cihaz sadece 1 kere ısındı(yük altında değilken). sorunuzun cevabına gelirsek, appstore daki uygulamalar ios a özel optimizasyon ile geliyor. android de bir sürü uygulama oduğu için pek amümkün değil. android tarafında uygulama optimizasyonuda zirveye saf android deneyimiyle pixel oynar
0 Likes
3nterprise
Active Level 7
Galaxy S
sanırım telefonu sıfırlamam lazım
0 Likes
Anonymous
Not applicable
Galaxy S
etkisi olabilir
0 Likes