cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Resolved! Solved

Original topic:

samsung pişmanlık

(Topic created on: 09-25-2023 06:40 PM)
111 Views
kaankyn
Active Level 2
Options
Galaxy S

Samsung Telefon Sıfır Kutusundan Çıkan Telefon Hasarlı
ilgi alaka tavır sıfır resmen fabrikanın hatası gencleri koyuyolar muhendis diye kutudan cikana bak servis biz resimleri genel merkeze atiyoruz onlar karar veriyo diyo ozaman genel merkez bana ulassin karar versin ya ayni urunun yenisini versinler yada bir ust model verilsin ufak ucret karsılıgında esime hediye aldim telefonu yoktu heves etti ama samsung icimizde bıraktı

Ürünü yeni aldım geç saatlerde ve ürünün arka kapağında fabrikasyon hata gördüm arka kapakta boya lekeleri var değişim talep ediyorum bende GM fabrikasında telefon üretim bandındayım kasa olarak hatalı yapılmış .Samsung olarak diğer ürünlerinizde mağdur etmediğiniz gibi telefonda da etmeyeceğinizi düşünüyorum. Mahkemeye ver et herkes için Zorlu sinirsel sonuçlar bu yüzden hiç ona girilmesin ben zaten sıfır olarak aynı ürünü istiyorum burda biz düşürmedik bir şey yapmadık. Kutudan öyle çıktı.

Dolandırıcı insanlar değiliz başka insanlar kasıtlı yapar servis alacak ürünü beni kaç gün bekletecek ben isim gereği telefonsuz kalamam servis bana aynı gün rapor verecekse gidiyim vermeyecekse uzaktan yapın 15 gün imkansız bekleyemem bir de yeni ürün gerekenin yapılmasını talep ediyorum.

CİMER'e BTK cumhurbaşkanına bizzat ileteceğim ürünü alalı daha 12 saat olmadı.
bahane kullanici hatasi diyip kale almıyolar insanları ozaman kutuya duzgun koy copemi atalım

 

cozumlendi yapmislar asla numara verdik kimse aramadi

7 Comments
Galaxy S
Maalesef kimse ses çıkartmadıgı ve olayı davaya dökmediği için bu kadar rahatlar!
deyan_asenov
Active Level 8
Galaxy S
Ben de Care+ garanti süresini uzatmak istedim fakat site hata veriyor, ilgili sigorta şirketi telefona cevap vermiyor.
kaankyn
Active Level 2
Galaxy S

aynen oyle ben yarin sirketi nobetci savciya sikayet edicem bu aksam hakem heyeti gorsunler bakalim

kaankyn
Active Level 2
Galaxy S

YONETİCİLER  COZULDU YAPİYO ADMİNLERE NUMARA GONDERDİM KİMSE ARAMADI  SİZİNLE İLETİSİME GECİLDİ DİYE KANDİRİYO BURDAKİ KİSİ  

Samsung Telefon Sıfır Kutusundan Çıkan Telefon Hasarlı
ilgi alaka tavır sıfır resmen fabrikanın hatası gencleri koyuyolar muhendis diye kutudan cikana bak servis biz resimleri genel merkeze atiyoruz onlar karar veriyo diyo ozaman genel merkez bana ulassin karar versin ya ayni urunun yenisini versinler yada bir ust model verilsin ufak ucret karsılıgında esime hediye aldim telefonu yoktu heves etti ama samsung icimizde bıraktı

Ürünü yeni aldım geç saatlerde ve ürünün arka kapağında fabrikasyon hata gördüm arka kapakta boya lekeleri var değişim talep ediyorum bende GM fabrikasında telefon üretim bandındayım kasa olarak hatalı yapılmış .Samsung olarak diğer ürünlerinizde mağdur etmediğiniz gibi telefonda da etmeyeceğinizi düşünüyorum. Mahkemeye ver et herkes için Zorlu sinirsel sonuçlar bu yüzden hiç ona girilmesin ben zaten sıfır olarak aynı ürünü istiyorum burda biz düşürmedik bir şey yapmadık. Kutudan öyle çıktı.

Dolandırıcı insanlar değiliz başka insanlar kasıtlı yapar servis alacak ürünü beni kaç gün bekletecek ben isim gereği telefonsuz kalamam servis bana aynı gün rapor verecekse gidiyim vermeyecekse uzaktan yapın 15 gün imkansız bekleyemem bir de yeni ürün gerekenin yapılmasını talep ediyorum.

CİMER'e BTK cumhurbaşkanına bizzat ileteceğim ürünü alalı daha 12 saat olmadı.
bahane kullanici hatasi diyip kale almıyolar insanları ozaman kutuya duzgun koy copemi atalım

 

0 Likes
kaankyn
Active Level 2
Galaxy S

YETKİLİLERİ GÖREVE DAVET EDİYORUM.

0 Likes
kaankyn
Active Level 2
Galaxy S

isinize gelmiyince yazmazsiniz

0 Likes
Solution
Gediz
Moderator
Moderator
Options
Galaxy S

Merhaba kaankyn,

 

30.09.2023 tarihinde aranarak tarafınıza bilgi verilmiştir. Samsung ürünleri ile ilgili yaşadığınız tüm sorunlar ya da aklınıza takılan sorular için 4447711 Samsung çağrı merkezi numarasından veya aşağıda bulunan link üzerinden bize ulaşıp, çevrimiçi kanallarımız aracılığıyla yardım alabilirsiniz.


https://www.samsung.com/tr/support/contact/#onlinesupport

 

Teşekkürler.

MOD

0 Likes