Original topic:

s25 one ui 8.5 şuanda sizce nasıl?

(Topic created on: a month ago)
386 Views
ys_dag
Active Level 7
Options
Galaxy S
bence stabilizasyon gitmiş uygulama giriş çıkış animasyonları a serisi telefonlar gibi olmuş lag var bazen fps drop oluyor
12 Comments
aliii811_
Active Level 10
Galaxy S
Ben yaptım sorun yok lag fps hiçbiri yok sizde galiba eski sürümün kalıntıları var wipe cache yada hard reset yapmanızı öneriyorum
Galaxy S
Wipe cache'yi kaldırdılar malesef.
ys_dag
Active Level 7
Galaxy S
nasıl oluyo o twrp kurulu değil cihazımda
0 Likes
aliii811_
Active Level 10
Galaxy S
Herseyinizi yedekleyin hard reset yapabilirsiniz
serhat4
Active Level 3
Galaxy S
Mrb Hard reset nasil yapabilirim
LightWave
Active Level 6
Galaxy S
Wipe cache yok sürümün oturmasını beklesin yada App Booster denesin.
Berke-S25Plus
Active Level 7
Galaxy S
Bende sorun yok akıcılık animasyon geçişleri daha iyi olmuş
Saruhan33
Active Level 2
Galaxy S
Bemde de çok kötü telefon resmen 2 bin tl lik telefonlar gibi olmuş bitmiş telefon
ys_dag
Active Level 7
Galaxy S
büyük ihtimal ara güncelleme ile düzeltirler ama o kadar bekledikten aonra sıkıntılı çıkması pek de iyi değil