S21 fe telefonum one ui 6.1 sürümunde. Yaklasık bir yil once gelen one ui 7 sürümünü bekletiyorum. Sizce hangisi daha iyi, 7ye yükseltmeli miyim?... View Post
S21 fe telefonum one ui 6.1 sürümunde. Yaklasık bir yil once gelen one ui 7 sürümünü bekletiyorum. Sizce hangisi daha iyi, 7ye yükseltmeli miyim?... View Post
S24 ultra sürümü ve ekran sürenizi paylaşirmisiniz bu postun altina bende almayi düşünüyorum 8.5den sonra herkesin ekran suresi 3 saatlere düşmüş alıp... View Post
Cihazi dışarıda ve aktif kullanırsam bu süreleri alıyorum. View Post
Ayarlar > Bağlantılar > Bağlı olduğunuz Wi-Fi > Çark simgesi > daha fazla gör > Ip ayarlarını DHCP'den Statik hale getir > DNS 1... View Post
Paylaşılan görsele göre One Ul 9 un durum çubuğunda bazı tasarım değişiklikleri olabilir Henüz resmi olarak doğrulanmış bir bilgi değil olarak... View Post
Allta ve üstte blur efekti koymuşlar. Ekranı net göremeyelim diye. Ve durum çubuğundaki saat ve pil göstergesi küçülmüş. Sanırım pil yüzdesini... View Post
Kamerada ki filigran olayı ne? Neden gerek duyuldu ki buna ve kullanan var mı ? View Post
| User | Likes Count |
|---|---|
| 1327 | |
| 1073 | |
| 1010 | |
| 714 | |
| 667 |
| User | Count |
|---|---|
| 40 | |
| 35 | |
| 22 | |
| 21 | |
| 15 |
