Original topic:

YEDEK TELEFON MU SERVER KAYDI MI?

(Topic created on: 04-28-2026 09:07 PM)
213 Views
Avcı_S24Ultra
Active Level 10
Options
Galaxy S

selamlar herkese. bi konuda tardıma ihtiyacım var.

elimde yurtiçi a55 ve yurtdışı s24ultra var
a55'i satıp s24 ultrayı server kayıt mı etmeliyim yoksa a55i her yıl 4 ay kullanıp kayıtsız bir şekilde 8 ay yasal hakkıyla s24 ultradan mı devam etmeliyim.. çok kararaız kaldım elimde iki adet temiz imei de var aslında kayıt etmek için. bu kararsızlığa nasıl son vereceğim :(
0 Likes
9 Comments
hsn0
Active Level 7
Galaxy S
1- Kayıt gereksiz pahalı bildiğim kadarıyla 250 - 300 USD arası fiyatı var.

2- kayıtlı 21- 22 ve 23 ultralar hep sıkıntılı yok kamera yok şebeke yok wifi Bluetooth.


Bence 2 telden devam.
Avcı_S24Ultra
Active Level 10
Galaxy S
ben hiç duymadım bu sıkıntıları
0 Likes
hsn0
Active Level 7
Galaxy S
Sahibinden ilanlarında yazıyordu bir çoğu
serhatz04
Expert Level 5
Galaxy S
Bana göre yedek cihaz.
Avcı_S24Ultra
Active Level 10
Galaxy S
server yapan bile gereksiz pahalı varsa yedek cihazınız yapmayın diyor
Kerem_871
Active Level 6
Galaxy S
Şuan serverlerda açık değil zaten ne zaman açılacağıda belli değil
Avcı_S24Ultra
Active Level 10
Galaxy S
serverlar açık 305$ s24u
0 Likes
Kerem_871
Active Level 6
Galaxy S
S23 ultra var v4 ve üzeri lazım ama açık değil diye biliyordum
Avcı_S24Ultra
Active Level 10
Galaxy S
ben **bleep** s23 uştra kayıt etmiştim bu arada güvenilirdir ama imeileri kendin bulmalısın