Original topic:

X hakkında

(Topic created on: 02-16-2026 05:09 PM)
222 Views
Serkan_S26_ULTRA
Expert Level 4
Options
Galaxy S

Arkadaşlar aranızda X yani Twitter kullanan varmı?! Ben giremiyorum bir türlü sizde durum nedir

9 Comments
bayee
Active Level 6
Galaxy S
Ben kullanıyordum ama sildim bende de sorun vardı hocam
Mesela;
Hesap açıyorum yeni kullanıyorum hesabımı aradan 2-3 gün geçtikten sonra hesap kapanıyor ve sanki hesaptan çıkmış gibi hesabı silmişim gibi oluyor hocam yeni hesap açmak zorunda kalıyorum gene aynısı oluyor bende bu yüzden sildim
Galaxy S
En iyisi valla Twitter pislik kaynıyor ben iki üç bilim adamını ve teknoloji gibi bir kaç şey takip ediyorum yoksa sileceğim direk🙏
bayee
Active Level 6
Galaxy S
Bende öyle idi hocam sadece güncellemeleri takip etmek için kullanıyordum
serhatz04
Expert Level 5
Galaxy S
Chrome'dan X'e girebilirsiniz.
Galaxy S
Teşekkürler deneyim
FS_alpha
Expert Level 5
Galaxy S
Son 24 saat grafiği

Şuan baya bir report gelmiş gördüğünüz gibi bir sıkıntı var.1771252540021.jpg
Galaxy S
Şuan düzeldi çökme varmış genel olarak 🙏
simgeeee
Active Level 4
Galaxy S
Bende aynen sorun yaşıyorum telefonumu aldığım günden beri
Galaxy S
Bende ilk defa oldu bu ama düzeldi şuan, çökmüş X
0 Likes