Original topic:

Uzun süre kullanılmayan cihazlarda internete erişemiyorum

(Topic created on: 04-17-2026 11:41 PM)
118 Views
StrawRetro
Active Level 6
Options
Galaxy S

S20FE cihazım 7 ay öncesinde kullanım dışı kaldı,

Cihaz internete bağlansada erişim yoktu. 
 
Çözüm; Cihazın saatini güncel tarih ve Güncel saate çekiniz.
 
Forumda bu konu hakkında çözüm bulamadım ve kendim birşeyleri kurcalayarak bu çözümü buldum, 3 5 kişi de olsa umarım yardımcı olur.
2 Comments
ec1980
Active Level 7
Galaxy S
Cumhur başkanı kararnamesiyle ile 1 sene cihazlarda sinyal alamadıkları cihazlarda imeil iptal oluyor dahada kullanılmıyor
0 Likes
StrawRetro
Active Level 6
Galaxy S
heeee ole mi olmus
0 Likes