ThErdemO
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
S23ultra kullanıcısıyım, One UI 8 güncellemesinden sonra **bleep** ettiğim bir şey var o da uygulamaların tam kapanmaması.
Yani örneğin bir alışveriş uygulamasında bir üründe ya da bir banka uygulamasında bir sayfada bıraktıktan sonra son uygulamalar kısmından (tek tek kapatmam ya da tümünü kapata basmam **bleep** etmeksizin) kapatıp önbellek temizleme işlemi yapsam dahi uygulamayı sonraki açışımda bıraktığım ürün/sayfadan açılıyor. Bu da hem yavaşlatıyor hem de uğraştırıyor.
Yaşayan var mı? Bir çözümü var mı?
4 Comments
ThErdemO
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-25-2025 11:24 PM in
Galaxy S
Bazen de başka uygulamaya geçip geri geldiğimde komple uygulamayı kapatmış oluyor, varsa girdiğim bilgiler vs. silinmiş oluyor. Garip bir durum. Bunun çözümü yoksa one ui 7'ye nasıl dönebilirim?
onurceliik
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-25-2025 11:27 PM in
Galaxy S
evet bendede aynısı oluyor.. örneğin hesap makinesinde işlem yapıyorum.. çıkış yapıyorum sekmeyi kapatıyorum..tekrar girdikten sonra yaptıpım işlemi görüyorum.. sürekli olmuyor ama arada oluyor
ThErdemO
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-26-2025 01:02 AM in
Galaxy S
Öyle ufak uygulamalarda yine problem olmuyor da örneğin Hepsiburada gibi zaten yavaş açlışan bir uygulamada yaşayınca can sıkıyor
erenayofficial
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-26-2025 01:58 AM in
Galaxy S
Fabrika ayarlarına döndürürseniz sorun çözülecektir