Original topic:

Tüm kullanıcılar bu yazılım konusunda şikayetçi

(Topic created on: a month ago)
313 Views
Ronax_ex
Active Level 5
Options
Galaxy S

Samsung cidden nasıl görnüyor bilmiyorum ama kullanıcılar aüor çoğunlukta şikayettçi ikrn niye hiç bir değişim olmuyor 8.5 geçtim gerçekten rezil hala aynı düz tasarım ve animasyonlar çağ gerisi kalmış bir yazlım tutuyorum elimde cidden honor yada oppoya geçmeyi düşünüyorum artık .sadece 1 yıl kullandım 25 plus özelliklerinin S22 den beri aynı olmasını geçtim aynı fiyattaki amiral gemisi telefonlardan aşırı geri kalıyor cidden samsung batıyor gibi görünüyor aşırı pişmanım bu markadan 

10 Comments
Galaxy S
Görüyor ama işine gelmiyor 😂 piyasada böyle leş kalitesiz yazilim kalmadi bu adamlar ui'i chatgptye falan mi yazdiriyor acaba
Ronax_ex
Active Level 5
Galaxy S
Chatgpt daha iyi yazar zmzmxmx 😂
Ronax_ex
Active Level 5
Galaxy S
O kadar beceriksizler
afsenyil
Active Level 3
Galaxy S
Honora da geçilmez ki, magic7pro alıyorsunuz ikinci el takas değeri 5bin tl değer biçiyorlar.
0 Likes
Ronax_ex
Active Level 5
Galaxy S
25 plusa nasıl 5bin tl değer biçsin kafayımı yedin
0 Likes
afsenyil
Active Level 3
Galaxy S
Okuma yazma öğren.
0 Likes
Ronax_ex
Active Level 5
Galaxy S
Yazdığın kelimede anlatım bozukluğu var knka kendinlemi çelişiyon
0 Likes
Ronax_ex
Active Level 5
Galaxy S
Kendin öğren sonra konuş
0 Likes
afsenyil
Active Level 3
Galaxy S

Demişim ki HONOR ALINMAZ. Takas değeri olarak örneğin Magic7 Pro cihaza bile 5bin tl değer teklif ediliyor. Bu yazıdan sen s25 plus ı