hilalmarket
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
S 25 fe aldım bir arkadaşa şebekesi oldukça düşük ve sinyal gücü zayıf dedi iade ettim kendim s24 plus kullanıyorum bu cihaz ile onun olduğu yere gittiğimde bu cihazında zayıf sinyal gücünün olduğunu **bleep** ettim.
Sinyal gücü nasıl artırılır.
Yada bu bazı modellerde kronik mi acaba
Arkadaşın eski cihaz Huawei p40lite ful çekiyor
2 Comments
hsn0
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-31-2026 12:46 PM (Last edited 03-31-2026 12:47 PM ) in
Galaxy S
S24 plus şebeke desteği konusunda daha güçlü.
CDMA ve EVDO Teknolojileri 24 Plus var 25 FE de yok.
Her ne kadar adı S olsa sonunda FE var, bi yerlerinde ufak tefek kırpıp piyasaya sürüyorlar.
CDMA ve EVDO Teknolojileri 24 Plus var 25 FE de yok.
Her ne kadar adı S olsa sonunda FE var, bi yerlerinde ufak tefek kırpıp piyasaya sürüyorlar.
hilalmarket
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-31-2026 01:11 PM in
Galaxy S
Şehir içinde **bleep** edilmiyor da baz istasyonlarından uzaklaşınca yada asansörün zemin katında Huawei Apple cihazlar daha iyi sinyal alıyor gibi geldi bana