Original topic:

Sinyal sorunu

(Topic created on: 03-31-2026 11:39 AM)
168 Views
hilalmarket
Active Level 1
Options
Galaxy S

S 25 fe aldım bir arkadaşa şebekesi oldukça düşük ve sinyal gücü zayıf dedi iade ettim kendim s24 plus kullanıyorum bu cihaz ile onun olduğu yere gittiğimde bu cihazında zayıf sinyal gücünün olduğunu **bleep** ettim. 

Sinyal gücü nasıl artırılır.
Yada bu bazı modellerde kronik mi acaba 
Arkadaşın eski cihaz Huawei p40lite ful çekiyor
2 Comments
hsn0
Active Level 7
Galaxy S
S24 plus şebeke desteği konusunda daha güçlü.
CDMA ve EVDO Teknolojileri 24 Plus var 25 FE de yok.

Her ne kadar adı S olsa sonunda FE var, bi yerlerinde ufak tefek kırpıp piyasaya sürüyorlar.
hilalmarket
Active Level 1
Galaxy S
Şehir içinde **bleep** edilmiyor da baz istasyonlarından uzaklaşınca yada asansörün zemin katında Huawei Apple cihazlar daha iyi sinyal alıyor gibi geldi bana
0 Likes