isim_00
Expert Level 4
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago (Last edited 3 weeks ago ) in
Galaxy SBU KONU HAKKINDA SIZ NE DUSUNUYORSUNUZ
3 Comments
S24Ultra-Oguzha n
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy S
Samsung uzun vadede kendi islemcisine gecmek istiyor. Bence s27 ultra serilerilerinde snapdragondan devam edicek. Satis rakamlarida onemli sirf islemciden dolayi s24 ve 25den 26 gecmek istemiyor kimse
isim_00
Expert Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy S
Dogru dıyosun bu yuzden yavas yavas gecıyolar once duz model sonra ultra Bayadır bunun ıcın ugrasıyolar ama huawei daha hızlı gelişiyor bu konuda son 5 6 yılda baya gelıstırdıler sıfırdan ıslemcı yapmalarına ragmen
isim_00
Expert Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
Galaxy S
Ayriyeten telefonların 7 yıl gunceleme alması ıcın duzgun optımıze lazım bunun ıcın sımdıye dek 7 yıl gunceleme vadı vermedi ama artık cogu cıhazda exyonus var