Original topic:

Samsungda Qualcomm devri biteceğini dusunuyom

(Topic created on: 3 weeks ago)
83 Views
isim_00
Expert Level 4
Options
Galaxy S
BU KONU HAKKINDA SIZ NE DUSUNUYORSUNUZ

Bende s21fe sd var ama exyonus versiyonu daha stabıl calısıyo bundaki sorun ıslemcıye tam erısememesı samsungun exyonuslarda tam erişim var bu yuzden optımıze yapması daha kolay oluyor kodlar cakısmıyo ama sd da uzun sure sonra gunceleme sorun cıkarabılıyo yanı uzun sureli kullanımda exyonus guncelemelerle optımıze oluyo ama sd da sorunlar cıkabılıyo ama sd uygulamalarla tam optımıze bu yuzden hala ultra modellere exyonus koyamıyor samsung en basıt ornegı formdaki bı kullanıcı saate tık tok yuzde 25 falan tuketırken artık 16 falan tuketıyo yanı optımıze etmeye baslıyolar bu gıdısle 10 yıl ıcıne samsung tum cıhazlarda exyonus kullanır bu sayede guncelemelerde tam erısıme sahip olur bunu yaparsa huawei gıbı olucak apple bıle tsmc uretısı ıslemcı kullanıyo yanı samsung ve huweı tam yazılım donanım uyumu olucak kısaca suankı ultra modelleri uzun sure sonra gunceleme ıle uyumsuzluk sorunu yasıcak bunun orneklerı var bazılarının ıslemcılerı guclu dıye ıdare edeıyo ama bı yerden sonra yazılım cakısacak kısaca huaweide globale cıksa 3 marka bırbırıyla buyuk rekabet yaşanacak ama optımıze konusunda ve yazılımda boyle devam ederse sacma sapan optımıze falan yaparsa yada her cıhaza duzgun optımıze edemezse piyasayı apple ve huawei alır huawei de globalde uygulamaları optıme etmesi gerekecek daha bıde oda kısıtlamları olucak bu apple ıse hala tsmc uretımı kullanıyo kısaca ilerde tam yazılım ve donanım uyumunu samsung ve huawei yapabılır tabı apple kendı ıslemcısını uretmezse huawei bı artısıda baz ıstasyonundakı konumu ordan samsungdan bı tık artısı daha var 

0 Likes
3 Comments
Galaxy S
Samsung uzun vadede kendi islemcisine gecmek istiyor. Bence s27 ultra serilerilerinde snapdragondan devam edicek. Satis rakamlarida onemli sirf islemciden dolayi s24 ve 25den 26 gecmek istemiyor kimse
isim_00
Expert Level 4
Galaxy S
Dogru dıyosun bu yuzden yavas yavas gecıyolar once duz model sonra ultra Bayadır bunun ıcın ugrasıyolar ama huawei daha hızlı gelişiyor bu konuda son 5 6 yılda baya gelıstırdıler sıfırdan ıslemcı yapmalarına ragmen
0 Likes
isim_00
Expert Level 4
Galaxy S
Ayriyeten telefonların 7 yıl gunceleme alması ıcın duzgun optımıze lazım bunun ıcın sımdıye dek 7 yıl gunceleme vadı vermedi ama artık cogu cıhazda exyonus var
0 Likes