Resolved! Solved

Original topic:

Samsung mesajlar kapanacak söylentileri

(Topic created on: 05-03-2026 11:12 AM)
344 Views
Kerim730exynos_S25FE
Expert Level 5
Options
Galaxy S

Ben samsung mesajlar kullanıyorum ve galaxy store dan indirdim one uı 6.1 sürümünü indirmiş başka telefonlarda 7 ve üstü olan sürüm var 

ben bunun otomatik güncellemeleri kapattım yani bu sürümü güncellemeden en yeni sürüm kapansa bile ben bunu kullanmaya devam edebilirmiyim 
 
image
 
 

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
MuhammedA24
Expert Level 5
Galaxy S
Kullanamazsın. Sunucuları kapanacak.

View solution in context

0 Likes
12 Comments
Solution
MuhammedA24
Expert Level 5
Galaxy S
Kullanamazsın. Sunucuları kapanacak.
0 Likes
Galaxy S
Güncellemeleri açayımmı o zaman
0 Likes
MuhammedA24
Expert Level 5
Galaxy S
Açın hocam bu duruma engel olamazsınız. son sürümde kullanın.
Galaxy S
Açmasına açayım hocam ama ben bunu son sürümde kullanamıyorum bir tanıdığımın s24fe telefonunda uı7 ve üstü olan sürüm var benşmkinde 6.1 deki sürümü yüklemiş son sürümü yüklemenin yolu varmı güncelleme gözükmüyor
0 Likes
MuhammedA24
Expert Level 5
Galaxy S
Apk olarak yüklemeyi deneyebilirsiniz hocam yada varsa play storeden yükleyin (Apkmirror dışında hiçbir siteden bu gibi apkları yüklemeyin.)
Galaxy S
Eski sürüm ile yeninin arasında ikon farkı dışında f.ark varmı
MuhammedA24
Expert Level 5
Galaxy S
Hayır.
Galaxy S
Hocam mesajların sunucuları kapanacak demiştin peki daha eski samsung telefonlarda android 10 altındakiler falan onlarda da kapanacakmı
0 Likes
Baran_S24FE
Active Level 7
Galaxy S
En yeni sürümde one ui 8.5 olanda ui + ikon farkı var (mesela şuan samsung members sizde güncelse one ui 8.5 ui'si gibi)