cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Samsung Türkiye ekibi

(Topic created on: 02-27-2024 08:05 AM)
23 Views
teyyo
Active Level 7
Options
Galaxy S
S23 kullanıyorum. 3 ay oldu bu telefonu alalı. Az ekran süresi aldığım için pil değişimi istedim. 3 gün önce pil değişimi yapıldı. Değişen bir şey yok. Fotoğraf ektedir. Bu telefonu iade etmek istesem "sorun yok" olacak. Kuruntu yapıyor olacağım. Yazık ya vallahi yazık. 

image


elexive2
Active Level 6
Galaxy S
Hem küçük hem snapdragon işlemcili kamerası da iyi olan android ve pili uzun süre dayanan telefon icat olana kadar devam o zaman işimiz zor bir taraftan feragat etmek gerekiyor. Ya da alırken bilhassa pil performansı uzun olanlara öncelik verilecek s23fe falan bir tık daha iyi galiba bu konuda veya s23+ alınabilir. Telefonlardan yapamayacağı işi beklememek lazım ne kadar ismi akıllı olsa da akılsız cihaz bunlar kapasitesi belli 😄
Dogac
Active Level 4
Galaxy S
One ui 5.1 bir mi bu ekran görüntüsü
Galaxy S
Evet
victorhugo
Active Level 9
Galaxy S
3 aylık cihazın arızası varsa neden iade yapmadın aga onarım yapmışsın bide
0 Likes
teyyo
Active Level 7
Galaxy S
Teknik servisin zoru. İade almamak için 40 takla atarlar. Bakalım birkaç haftada pil süresi artmazsa iade edicem.
0 Likes
victorhugo
Active Level 9
Galaxy S
Takla atsın atmasın hakkını savun
0 Likes
victorhugo
Active Level 9
Galaxy S
Güncellemeden sonra sıfırlama yaptın mı
0 Likes
teyyo
Active Level 7
Galaxy S
O hikaye. Yaptım aynı. Onlar hep hikaye. Sıfırla, şunu yap, bunu yap. Yok yani. S23'lerin hepsi kan ağlıyor böyle.
0 Likes
victorhugo
Active Level 9
Galaxy S
Güncelleme yapıldıktan sonra sıfırlama yapılmalı cihazınızda sorun olabilir
0 Likes
victorhugo
Active Level 9
Galaxy S
Sözde s22 de sorun vardı s23 ne ara kronikleşti
0 Likes