furkaninanmaz
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi akşamlar;
Başlıkta da belirttiğim gibi Samsung Galaxy S24 Ultra kullanıyorum fakat Quick Panel'deki "ekran kaydı" ikonu ile "Wi-Fi Araması" ikonunun yeri kendi kendine değişiyor. Ekran kaydını **bleep** kullandığım için sadece ekran kaydı ikonunun yerinin değiştiğini **bleep** ettim, diğer ikonların da yeri değişiyor mu bilmiyorum.
Bu anlattığım durumu yaşayan var mı, var ise herhangi bir çözümü var mıdır?
(Not: OneUI 8 güncellemesinden sonra bu sorunu yaşamaya başladığımı tahmin ediyorum, güncelleme öncesi bu sorunla karşılaştığımı hatırlamıyorum.)
2 Comments
furkan06k
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-18-2026 04:52 PM in
Galaxy S
Hocam Güvenlik Guncellemesi Yaptığımda veya herhangi bir güncelleme Yaptığımda bendede değişiyor yeri sorun mu yoksa başka bir sey mi bilmiyorum cihazim S25 Ultra
furkaninanmaz
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-18-2026 04:53 PM in
Galaxy S
Güncellemeden sonra falan değil benim sorun, haftada bir kere değişiyor diyebilirim. Ama sadece bahsettiğim iki ikon kendisi arasında yer değiştiriyor.